مدیرکل فرودگاه اردبیل:

دستگاه ILS فرودگاه اردبیل بزودی به بهره برداری می رسد

۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۰:۳۶:۴۹
کد خبر: ۲۶۴۷۵۹
مدیر كل شرکت فرودگاههای استان اردبیل از تکمیل و بهره برداری دستگاه ILS فرودگاه مرکز استان در آینده ای نزدیک خبر داد.
به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، فخرالدین هاشمی در جلسه شورای فنی و برنامه ریزی فرودگاه اردبیل افزود: مراحل نصب دستگاه ILS فرودگاه اردبیل هم اکنون پیگیری و در حال اتمام است.
وی نصب دستگاه ILS را یكی از زیر ساختهای توسعه فرودگاه اردبیل دانست و تاکید کرد که امسال در این راستا گامی بلند در عرضه صنعت فرودگاهی استان برداشته شده است.
مدیر كل شرکت فرودگاههای استان با اشاره به نصب دستگاه ILS CAT II این فرودگاه تصریح کرد: ادامه نصب و تكمیل این پروژه كه با دهه فجر مقارن شده بود با حضور مهندسان اداره كل ارتباطات و ناوبری و نماینده خارجی شركت سازنده دستگاه ILS/DME انجام شد.
وی با بیان اینکه این نوع DME برای اولین بار در سطح كشور در فرودگاه اردبیل نصب شده است، ادامه داد: دستگاه لكولایزر و گلاید پث انجام شده و هر دو دستگاه در حال حاضر بصورت آزمایشی on test روشن هستند.
هاشمی گفت: محوطه سازی اطراف هر دو دستگاه لوكایزر ( LLZ) و گلاید پث (GP) نیز با شرایط استاندارد ایكائو انجام شده و در حال حاضر منتظر فلایت چك ILS است.
وی همچنین با اشاره به بارش های دو روز اخیر در اردبیل بیان داشت: با بارش برف سنگین عملیات برف‌روبی در فرودگاه اردبیل با موفقیت انجام شده و هم اکنون باندهای پروازی این فرودگاه برای نشست و برخاست آماده می باشد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز