به مناسبت هفته کودک و نوجوان:

بادبادک ها در آسمان کاشان به پرواز در می آیند

۱۳۹۲/۰۷/۱۸ - ۱۷:۲۳:۳۴
کد خبر: ۱۴۳۹۴۶
بادبادک ها در آسمان کاشان به پرواز در می آیند
مسابقه پرواز بادبادک­ها پنج­شنبه 18 مهر ماه در پارک بزرگ شهر کاشان برگزار می شود.

 به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان،مهدی نادعلی مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان با اعلام این خبر گفت: در این مسابقه کودکان و نوجوانان مقاطع ابتدایی و راهنمایی با ساخت بادبادک­های دست­ساز خلاقیت خود را به آزمون گذاشته و با به پرواز در آوردن آن مهارت خود را به نمایش می­گذارند.

به گفته وی، مسابقه پرواز بادبادک­ها فرصت مناسبی را پیش روی کودکان و نوجوانان می­گذارد تا در کنار یکدیگر زمینه حضور در طبیعت را داشته باشند و ورزش­ها و تفریحات گروهی را تمرین کنند.

وی، توسعه ورزش­ و تفریحات سالم به همراه گسترش روحیه همکاری گروهی و ایجاد نشاط روحی را از جمله دلایل برگزاری مسابقه پرواز بادبادک­ها برشمرد.

مدیر فرهنگ­سرای مهر یادآور شد: در این مسابقه از سوی هیأت داوران بهترین بادبادک­ها از لحاظ ساخت و طراحی، رنگ آمیزی، شکل و ابعاد، بالاترین ارتفاع پرواز و طول زمان پرواز شناسایی و به افرادی که ارائه دهنده بهترین بادبادک­ها باشند جوایزی اهداءخواهد شد.
 
شفافی، اجرای موسیقی سنتی، مسابقه پرواز بادبادک­ها، مسابقه حضوری، نمایش­های کودکانه و ده­ها برنامه فرهنگی و هنری را از جمله ویژه برنامه های یازدهمین جشنواره کودک و نوجوان ذکر کرد وگفت: در یازدهمین جشنواره کودک و نوجوان شرکت کنندگان ضمن حضور در مسابقه پرواز بادبادک ها با عنوان "دوران کودکی مان را با بادبادک زنده کنیم" در جشن کودک و نوجوان نیز حاضر می شوند.

شایان ذکر است: به مناسبت هفته کودک و نوجوان و همزمان با یازدهمین جشنواره کودک و نوجوان، مسابقه پرواز بادبادک­ها به همت فرهنگسرای مهر سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان پنج­شنبه 18 مهر ماه در پارک بزرگ این شهر برگزار می­شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز