مدیركل ورزش و جوانان استان اصفهان:

تنیس اصفهان باید جای خود را كشور پیدا كند

۱۳۹۲/۱۲/۰۸ - ۰۰:۳۸:۲۰
کد خبر: ۱۶۹۹۱۳
تنیس اصفهان باید جای خود را كشور پیدا كند
برنامه‌های رشد تنیس در كشور ما نیز باید اجرا شودو امیدواریم به تبع آن اصفهان نیز جای خود را در تنیس كشور پیدا كند هرچند تنیس اصفهان از جایگاه مطلوبی در كشور برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، محمد سلطان حسینی در مجمع انتخاباتی هیات تنیس استان اصفهان كه امروز، چهارشنبه در تالار افتخارات اداره كل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: متأسفانه و یا خوشبختانه انتخابات هیات تنیس با یك كاندیدا برگزار شد اما پیش بینی بنده این است كه آقای خوروش توانایی هدایت مطلوب هیات تنیس استان را دارد و از پس این مسوولیت سنگین برمی‌آید.

وی ادامه داد: خانواده خوروش حضور پررنگی در ورزش داشته‌اند همان طور كه مرحوم، حاج محمود خوروش پیش از درگذشت خود در ورزش به خصوص تنیس نیز سرمایه گذاری كرد و الان نتیجه این سرمایه گذاری‌ها با رشد بازیكنان سطح بالا، نمود پیدا كرده است.

مدیركل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینكه كشورهای مختلف دنیا برای رشد رشته تنیس سرمایه گذاری‌های فراوانی را انجام داده‌اند، تصریح كرد: برنامه‌های رشد تنیس در كشور ما نیز باید اجرا شود و امیدواریم به تبع آن اصفهان نیز جای خود را در تنیس كشور پیدا كند هرچند كه امروز نیز تنیس اصفهان از جایگاه مطلوبی در كشور برخوردار است.

سلطان حسینی با بیان اینكه هیات تنیس استان اصفهان در منطقه‌ای از شهر قرار دارد كه به لحاظ آلودگی در وضعیت خوبی نیست، گفت: به دنبال این هستیم تا برای سلامت ورزشكاران محل هیات تنیس و فعالیت‌های این رشته را از میدان آزادی به منطقه دیگری منتقل كنیم.

در ادامه مجمع انتخاباتی مدیركل ورزش و جوانان استان اصفهان در پاسخ به یكی از حاضران كه گفت چرا پنجاه و دو هیات ورزشی فدای یك هیات و آن هم فوتبال شده اند، بیان كرد: این موضوع مربوط به رسانه‌هاست كه فوتبال را پررنگ كرده‌اند و به آن بیشتر از سایر ورزش‌ها پرداخته‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز