با حضور کارشناس مسائل استراتژیک؛

برگزاری یادواره شهدای˝جان نثاران˝ در کاشان

۱۳۹۲/۱۲/۱۴ - ۲۳:۱۷:۵۸
کد خبر: ۱۷۱۸۷۲
برگزاری یادواره شهدای˝جان نثاران˝ در کاشان
فرمانده حوزه مقاومت امام حسین (ع) ناحیه کاشان، از برگزاری یادواره ˝جان نثاران˝ شهدای پایگاه امیرالمومنین(ع) این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان ،حسین آرامش فرمانده حوزه مقاومت امام حسین (ع) ناحیه کاشان اظهار داشت: یادواره شهدای محدوده پایگاه امیرالمومنین(ع) حوزه امام حسین(ع) ناحیه کاشان با عنوان "جان نثاران" بعد از نماز مغرب و عشا امشب 14 اسفند ماه در مسجد امیر المومنین(ع) خیابان آیت اله سعیدی (نطنز) این شهرستان برگزار می شود.

به گفته وی، این مراسم با سخنرانی قدیری ابیانه کارشناس مسائل استراتژیک و مداحی حسین برزی برگزار می شود.

فرمانده حوزه مقاومت امام حسین (ع) ناحیه کاشان انتخاب نام یادواره با عنوان "جان نثاران" را واژه ای برگرفته از یک جمله شهید مهدی باکری که گفته است «قافله ما قافله از جان گذشتگان است هر کس از جان گذشته نیست با ما نیاید...» عنوان کرد.

وی در ادامه، برگزاری محفل الهی - معنوی شهدا در قالب یادواره ها را گامی در راستای انتشار اندیشه های ناب و خالص دلیری ها و رشادت های غیورانه و غیرت مندانه این مردان پرافتخار ذکر کرد.

آرامش شناسایی این الگوهای ایثار و مقاومت و معرفی اندیشه والا و هنرمندان این مردان خدا به همگان بویژه نسل جوان را در جامعه ضروری دانست.

به گفته وی،تاریخ هیچ گاه نام و یاد شهدا و ایثارگری و از جان گذشتگی این خاکیان افلاکی را فراموش نخواهد کرد و عزت و عظمت ابدی و سرمدی آنها همیشه بر تاریخ اندیشه ها خواهد درخشید.

فرمانده حوزه مقاومت امام حسین (ع) ناحیه کاشان، بر ضرورت حفظ آرمان های شهدا، ارزش ها و اهداف نظام مقدس اسلامی تاکید کرد.

نظر شما