مدیر مرکز بهداشت شماره دو اصفهان:

طرح ˝بسیج سلامت نوروزی˝ تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد

۱۳۹۲/۱۲/۱۴ - ۲۳:۱۶:۵۵
کد خبر: ۱۷۱۸۷۳
طرح ˝بسیج سلامت نوروزی˝ تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد
یک تیم کامل و دو تیم سیار از بازرسان بهداشت محیط در قالب این طرح تا پایان تعطیلات نوروز از مراکز تهیه و توزیع مواد قضایی و اماکن عمومی بازدید می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، علی پارسا مدیر مرکز بهداشت شماره دو اصفهان افزود: در  ماه های گذشته برنامه های خود برای برقراری سلامت در ایام نوروز را در قالب های مختلف اجرایی کرده ایم تا بتوانیم در ایام تعطیلات شاهد نتایج اقدامات و پیشگیری هایمان باشیم.

وی با بیان اینکه ۱۵ هزار مرکز تحت پوشش مرکز بهداشت شماره دو است، ادامه داد: از این تعداد ۲ هزار مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن بین راهی هستند که بطور ویژه مورد بازرسی و نظارت بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شماره دو قرار دارند.
 
مدیر مرکز بهداشت شماره دو اصفهان تصریح کرد: بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شماره دو اصفهان از ابتدای دیماه سال جاری تعداد ۲۱ کارگاه آجیل پذی را مورد بازرسی قرار دادند و علاوه بر کشف و توقیف ۱۸ تن نمک غیر مجاز، آموزش های لازم را به متصدیان این مراکز ارائه دادند.

پارسا با بیان این مطلب، اظهار کرد: طی بازدیدی که بازرسان بهداشت محیط این مرکز از این کارگاه ها به عمل آوردند از تعداد ۲۱ کارگاه بازرسی شده ۷ کارگاه به جرم تهیه آجیل در شرایط غیر بهداشتی پلمپ و به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

وی عنوان کرد: در طرح اجرا شده از دی‌ماه سال جاری کارگاه های قنادی و شیرینی پذی تحت پوشش مرکز بهداشت شماره دو مورد بازرسی قرار گرفتند که در این راستا ۱۵ کارگاه با شرایط غیر بهداشتی پلمپ شدند.

مدیر مرکز بهداشت شماره دو اصفهان با اشاره به آغاز طرح بسیج سلامت نوروزی از اول اسفندماه خاطرنشان کرد: یک تیم کامل و دو تیم سیار از بازرسان بهداشت محیط در قالب این طرح تا پایان تعطیلات نوروز از مراکز تهیه و توزیع مواد قضایی و اماکن عمومی بازدید می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز