در یازده ماهه سال جاری رخ داد؛

مرگ یك هزار و ۲۸ نفر بر اثر حوادث رانندگی در اصفهان

۱۳۹۲/۱۲/۲۱ - ۱۰:۳۳:۴۸
کد خبر: ۱۷۳۳۲۹
مرگ یك هزار و ۲۸ نفر بر اثر حوادث رانندگی در   اصفهان
در یازده ماهه امسال، یك هزار و ۲۸ نفر در حوادث رانندگی استان اصفهان جان خود را از دست دادند، این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به میزان ۷ و یک دهم درصد كاهش یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، بر اساس آمار ارائه شده از سوی پزشكی قانونی استان اصفهان، در یازده ماهه امسال،‌ یك هزار و ۲۸ نفر شامل ۸۰۲ مرد و ۲۲۶ زن، در حوادث رانندگی استان اصفهان جان خود را از دست دادند.

بر اساس این گزارش،‌ بیشترین تلفات حوادث ترافیکی با ۵۳۸ مورد در جاده‌های برون‌شهری و پس از آن با ۴۰۲ مورد در مسیرهای درون‌شهری، ۶۸ مورد در جاده‌های ‌روستایی و ۱۶مورد مربوط به جاده های خارج استان و ۴ مورد نامعلوم گزارش شده است.

همچنین در یازده ماهه امسال، ۲۰ هزار و ۸۴۶ مصدوم حوادث ترافیکی به اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان و مراکز تابعه مراجعه كردند که از این تعداد ۱۵ هزار و ۲۴۴ نفر مرد و ۵ هزار و ۶۰۲ نفر زن هستند.

این گزارش حاكی است، مصدومین حوادث ترافیکی یازده ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۲ و یک دهم درصد کاهش یافته است.

گفتنی است، در بهمن ماه امسال نیز ۸۰ نفر در تصادفات، جان خود را از دست دادند كه از این تعداد ۶۳ نفر مرد و ۱۷ نفر زن بودند.

شایان ذکر است، تعداد مصدومین حوادث رانندگی در این مدت ۱۴۴۵ نفر بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز