بازدید استاندار اصفهان از منطقه هسته ای اصفهان

۱۳۹۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۴۵:۰۳
کد خبر: ۱۸۵۸۸۵
بازدید استاندار اصفهان از منطقه هسته ای اصفهان
استاندار اصفهان، روز گذشته و در بازدیدی ۴ ساعته از منطقه هسته ای اصفهان، از نزدیك با كارشناسان این سایت گفتگو كرد و در جریان فعالیت های آن ها قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، روز گذشته سه شنبه ۱۶اردیبهشت ماه جاری، رسول زرگرپور استاندار اصفهان به همراه معاونین خود از منطقه هسته‌ای اصفهان بازدید کرد و از نزدیك در جریان فعالیت تلاشگران صنعت هسته ای قرار گرفت.

وی در این بازدید ۴ ساعته، توانایی و دانش جوانان فعال در عرصه هسته‌ای را قابل تقدیر دانست و از افتخارات به دست آمده توسط این نیروها ابراز خرسندی کرد.

استاندار اصفهان موفقیت های به دست آمده در صنعت هسته ای را مرهون پشتیبانی و حمایت مردم و همچنین همت و پشتكار جوانان دانشمند و با انگیزه ایران اسلامی دانست.

وی گفت: دانشمندان جوان و كوشای كشور عزم و توان علمی خود را با به فعلیت رساندن این مهم به نمایش گذاشتند.

زرگرپور بیان داشت: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاكنون از توطئه و دسیسه به عنوان یك ابزار علیه انقلاب اسلامی استفاده می کند.

استاندار اصفهان ابراز داشت: فعالان عرصه هسته‌ای با قدرت ابتكار و خلاقیت و به فعل رساندن توان علمی خود در صحنه رقابت با مدعیان تولید علم در عرصه جهانی گوی سبقت را ربوده‌اند.

زرگرپور گفت: انقلاب اسلامی ایران به بركت خون شهیدان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و شهدای عرصه‌ علم و صنعت و فناوری،‌ به عزت و اقتدار دست یافته است.

گفتنی است، استاندار اصفهان با حضور در مقبره شهدای گمنام دفاع مقدس كه به تازگی در سایت هسته ای اصفهان آرمیده‌اند،‌ از نزدیك با كارشناسان این سایت گفتگو كرد و در جریان فعالیت های آن ها قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز