جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان:

اصحاب رسانه، بهترین گزینه برای تشکیل جبهه فرهنگی هستند

۱۳۹۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۱۲:۲۵
کد خبر: ۱۸۵۹۴۷
اصحاب رسانه، بهترین گزینه برای تشکیل جبهه فرهنگی هستند
انتظار رهبر معظم انقلاب تشکیل یک جبهه فرهنگی از همه آحاد مردم به منظور مقابله با هجمه‌های دشمن است و اصحاب رسانه می‌توانند زمینه‌های تشکیل این جبهه را فراهم کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان و به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، سردار مجتبی فدا، در جمع اعضای شورای قشر بسیج رسانه استان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بسیار هوشمندانه فرمودند که فرهنگ همچون هوا است، آلوده و سالم بودن آن، بسیار بر سلامت ما افراد یک جامعه تاثیر گذار است.

وی افزود: در بحث عزم ملی معتقدم که مصداق بارز آن بسیج است و بسیجیان این پتانسیل را دارند که فعل عزم ملی را به خوبی صرف کنند.

فدا عنوان کرد: انتظار رهبر معظم انقلاب تشکیل یک جبهه فرهنگی از همه آحاد مردم به منظور مقابله با هجمه‌های دشمن است و اصحاب رسانه می توانند زمینه های تشکیل این جبهه را فراهم کنند.

وی تصریح كرد: این نکته که آمریکا دشمن ماست، را همه ی دولت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران قبول دارند.

فدا خاطرنشان کرد: برخورداری از ظرفیت و قابلیت بی نظیری چون دیانت و ولایت فقیه برای محور بودن در کشور ایران باعث می شود که سرنوشتی چون سوریه، عراق، مصر و لیبی برای ایران اتفاق نیافتد.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان تصریح کرد: امروز خط مقدم ما از اهواز، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه و کردستان به سواحل مدیترانه رفته است،چرا که تفکر اسلامی و انقلابی نظام ایران در آنجا به خوبی مشهود و پابرجا است، در آن سرزمین‌ها همچون سوریه فعلی افراد به نیابت از تفکر و باورهای اسلامی و انقلابی و ضد استکباری نظام ایران می جنگند.

وی افزود: امروز دفاع از مرزهای تفکری دینی-اسلامی در همه جای جهان یک وظیفه است و با این وجود عده‌ای متاسفانه عمدا یا از روی غفلت، دفاع از مردم سوریه و حمایت از آنها را توسط حاکمیت ایران زیر سوال می برند.

فدا عنوان کرد: جبهه فرهنگی در دفاع و حمایت از نظام، آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های اسلامی و مسئولینی که در دفاع از ولایت گام برمی دارند، باید تشکیل شود و سریعا اقدام کند، ما باید به دنبال ظرفیت سازی برای مقابله با دشمن برویم.

وی اضافه کرد: دشمنان و خائنان نظام به دنبال درگیری داخلی بین مسئولان، مردم و دولت با یکدیگر هستند، جبهه فرهنگی باید با این چنین توطئه‌هایی مقابله کند.



نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز