حامیان طرح محسنین ۱۰ میلیارد ریال به نیازمندان اصفهان کمک کردند

۱۳۹۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۳۱:۳۸
کد خبر: ۱۸۸۸۸۹
حامیان طرح محسنین ۱۰ میلیارد ریال به نیازمندان اصفهان کمک کردند
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان از کمک 10 میلیارد ریالی حامیان طرح محسنین به نیازمندان غیریتیم در استان اصفهان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، رضا بهرامیان معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به اینکه کمیته امداد استان اصفهان هشت هزار و 797 یتیم دارد، اظهار کرد: 42 هزار و 175 حامی از این ایتام حمایت می‌ کنند.


وی با اشاره به اینکه 40 هزار دختر در آستانه ازدواج، تحت پوشش کمیته امداد هستند که هنوز ازدواج نکرده‌ اند، افزود: میزان کمک حامیان به ایتام در 12 ماهه گذشته 126 میلیارد ریال بوده است.


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان سرانه کمک حامیان به هر یتیم را به صورت ماهیانه یک میلیون و 200 هزار ریال دانست و تصریح کرد: این سرانه نسبت به مدت مشابه سال قبل 91،30 درصد رشد پیدا داشته است.

 

وی در ادامه به طرح محسنین (حمایت از نیازمندان غیر یتیم) اشاره و افزود: برخی از خانواده‌ ها به دلیل کهولت سن، بیماری و یا از کارافتادگی سرپرست تحت حمایت کمیته امداد هستند که در طرح محسنین توسط حامیان حمایت می شوند.


بهرامیان بیان کرد: سال گذشته دو هزار و 601 حامی با طرح محسنین کمیته امداد مشارکت داشتند که 10 میلیارد ریال از این طریق به نیازمندان غیر یتیم کمک شد.

313/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز