رییس بسیج ورزشکاران اصفهان:

بسیج ورزشکاران اصفهان بیش از ۱۲ هزار عضو دارد

۱۳۹۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۰۴:۳۱
کد خبر: ۱۸۹۱۱۲
بسیج ورزشکاران اصفهان بیش از ۱۲ هزار عضو دارد
رییس سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان گفت: این سازمان 12 هزار و 300 نفر عضو دارد و در تلاشیم با هدفگذاری مطلوب این آمار را به 25 هزار نفر برسانیم و امیدواریم این امر مح

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، سرهنگ مهدی اسدی رییس سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان در جلسه شورای عالی بسیج ورزشکاران استان اصفهان ضمن تبریک به مناسبت آزادسازی خرمشهر اظهار كرد: افتخار داریم در سه سال اخیر سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان به عنوان برترین سازمان در سطح کشور انتخاب شده است.

وی به فعالیت های انجام شده در سال 92 سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان اشاره کرد و افزود: در 23 شهرستان استان اصفهان 27 کانون بسیج ورزشکاران فعال است.

رییس سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان با اشاره به برگزاری اولین همایش سرحلقه سرمربیان استان اصفهان در سال گذشته تصریح کرد: 413 حلقه صالحین در استان اصفهان داریم که تعداد 353 حلقه از نظر کیفی در سطح مطلوبی قرار دارند.

مهدی اسدی از اعزام جامعه ورزش به مرقد امام خمینی (ره)، اردوی راهیان نور ورزشكاران، نخبگان، قهرمانان اقشار و کارمندان به عنوان برنامه های سال 93 سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان یاد کرد.

سرهنگ اسدی ارتباط و تعامل موثر با نخبگان فرهنگی اجتماعی و اقشار استان را یكی دیگر از برنامه های این سازمان خواند و گفت: در سه سال گذشته همه شهدای ورزشکار شاخص کشور به نام های شهید طوقانی، شهید قورچانی و شهید غازی از استان اصفهان بودند که افتخار بزرگی برای ما محسوب می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز