محموله های یك میلیارد ریالی كالای قاچاق در اصفهان توقیف شد

۱۳۹۳/۰۴/۱۵ - ۲۳:۴۰:۳۱
کد خبر: ۲۰۱۳۷۹
محموله های یك میلیارد ریالی كالای قاچاق در اصفهان توقیف شد
ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا در بازرسی از پنج دستگاه كامیون و وانت نیسان محموله هایی به ارزش یك میلیارد ریال را توقیف كردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، مصطفی صادقیان رییس مركز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا در ادامه اجرای طرح های مبارزه با قاچاقچیان كالا در عملیات های جداگانه ای و حین كنترل خودروهای عبوری در ایست و بازرسی شهید "امامی" این فرماندهی پنج محموله كالای قاچاق را شناسایی و توقیف كردند.

وی افزود: در این عملیات ها و در بازرسی از یك دستگاه كامیون و چهار دستگاه وانت نیسان كه همگی آنها از شیراز عازم تهران بودند محموله هایی شامل 139 كارتن لیموترش، گلابی، پوشاك، كفش، ابزار آلات، لوازم یدكی، لوازم آرایشی، پارچه و دستگاه لحیم كشف و توقیف شدند.

رضاییان عنوان کرد: در این رابطه هر پنج دستگاه خودرو توقیف و محموله های كالای قاچاق به گمرك منتقل شدند و رانندگان انها نیز به جرم حمل كالای قاچاق دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شدند.

وی از توقیف یك محموله كالای خارجی دیگر كه از عسلویه به سمت تهران در حركت بود در ایست و بازرسی شهید "امامی"شهرستان شهرضا خبر داد و گفت: ماموران در بازرسی از یك دستگاه كامیون، محموله ای شامل 287 قوطی نوشابه گازدار و تعداد 599 قوطی كرم كاكائویی و 598 قوطی نوشابه انرژی زا و 905 قوطی نوشیدنی خارجی قاچاق را كشف كردند.

این مقام مسوول گفت: در این عملیات نیز خودرو توقیف و راننده آن دستگیر و همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شد.

صادقیان ارزش محموله های كشف شده را یك میلیارد ریال عنوان كرد و اظهار کرد: با توجه به اینكه اكثر رانندگانی كه در رابطه با حمل كالاهای خارجی قاچاق دستگیر می شوند عنوان می كنند از قاچاق بودن كالاها اطلاعی نداشته و فقط در ازای وجه دریافتی اقدام به بارگیری و جابجایی كالاها می کنند باید گفت، قانون برای حاملان این نوع كالاها مجازات هایی را تعیین كرده و رانندگان وسایل نقلیه باری باید هنگام حمل بار دقت كنند و با اطمینان و اطلاع قبلی اقدام به بارگیری نمایند.


نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز