سرپرست کمیته امداد کشور:

توانمندسازی خانواده های تحت حمایت نگاهی تکریمی است

۱۳۹۳/۰۴/۱۶ - ۰۰:۴۸:۲۴
کد خبر: ۲۰۱۳۸۴
توانمندسازی خانواده های تحت حمایت نگاهی تکریمی است
سرپرست کمیته امداد کشور گفت: توانمندسازی خانواده ‌های تحت حمایت از اولویت های کمیته امداد بوده و توانمندسازی یک نگاه تکریمی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، حسین انواری سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) در حاشیه بازدید از جشن رمضان و نمایشگاه توانمندی ها و عرضه محصولات طرح های اشتغال خانواده های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان اظهار کرد: ماه رمضان، ماه بزرگ ضیافت الهی است و این ضیافت باید با نشاط برگزار شود.
 
وی با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده در کمیته امداد برای برگزاری جشن های رمضان در کمیته امداد گفت: نگاه حضرت امام (ره) در تاسیس کمیته امداد نگاه عزت و کرامت است به نیازمندان و کمیته امداد در این مسیر سعی کرده در تمامی برنامه ها کرامت و عزت خانواده را مد نظر قرار دهد.

سرپرست کمیته امداد تصریح کرد: برخی افرادا بانشاط به مشکل نگاه می کنند و این خود باعث خلاقیت در خانواده شده و رشد و آرامش خانواده را در پی خواهد داشت.

حسین انواری اضافه کرد: هدف اصلی ما در این ماه، توجه بیشتر به ایتام و نیازمندان است و تلاش می‌کنیم که با فرهنگ‌سازی در این ماه، اقدامات مناسبی صورت گیرد.

وی افزود: در زمان حاضر کارآفرینان بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته ‌اند و تلاش ما این است که با استفاده از فضاهای به وجود آمده، گسترش کار و اشتغال برای نیازمندان را بیش از پیش در دستور کار قرار دهیم.

سرپرست کمیته امداد با اشاره به بازدید از نمایشگاه توانمندی ها و عرضه محصولات خانواده های تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان گفت: بسیاری از مجریان طرحهای اشتغال کمیته امداد اصفهان از برگزاری نمایشگاه رضایت داشته و باید این نگاه در همه کشور وجود داشته باشد.

گفتنی است در این بازدید استاندار اصفهان و جمعی از اعضای کارگروه اشتغال استان، سرپرست کمیته امداد را همراهی کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز