همزمان با میلاد کریم اهل بیت (ع)/

استاندار اصفهان از ایتام كمیته امداد امام خمینی (ره) تفقد و دلجویی کرد

۱۳۹۳/۰۴/۲۳ - ۰۲:۳۶:۰۳
کد خبر: ۲۰۳۳۷۳
استاندار اصفهان از ایتام كمیته امداد امام خمینی (ره) تفقد و دلجویی کرد
استاندار اصفهان، در شب میلاد کریم اهل بیت، ‌امام حسن مجتبی(ع) با حضور در جمع فرزندان یتیم خانواده بزرگ كمیته امداد امام خمینی (ره) آنان را مورد تفقد قرار داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، رسول زرگرپور استاندار اصفهان همراه با خانواده، معاون عمرانی استانداری و جمعی از مسئولین در مراسم ضیافت افطاری خانواده های تحت پوشش کمیته امداد استان اصفهان در جمع مددجویان حضور یافت و ساعاتی را با آنان گذراند.

استانداراصفهان اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) یکی از پربرکت ‌ترین نهادهای تأسیس شده پس از انقلاب اسلامی است که تشكیل آن با فرمان شخص امام خمینی (ره) بوده است.

وی افزود: یکی دیگر از تفاوت‌های این نهاد این است كه مزین به نام رهبر كبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی است و همچنین با عزیزترین قشر جامعه سروکار دارد و اقداماتی را در راستای محرومیت ‌زدایی انجام می‌دهد.

زرگرپور یکی از افتخارات بسیار بزرگ اصفهان را فعالیت و وجود خیران نیکوکار دانست و تصریح كرد: فعالیت خیرین در استان اصفهان به اندازه‌ای گسترش یافته كه اكنون خیرین در شاخه های تخصصی سلامت مشغول فعالیت هستند.

وی به وجود۵۰۰ خیریه تخصصی در استان اصفهان اشاره نمود و اضافه کرد: این ویژگی در هیچ یك از استان‌های کشور وجود ندارد و خیرین اصفهانی در زمینه‌های مختلفی همچون قلب،‌كلیه وبیماری‌های خاص فعالیت دارند.

استاندار اصفهان در بخشی از صحبت‌های خود به برخی از خیریه‌ های فعال اشاره کرد و اعلام نمود: یك نمونه از این خیریه ها اقدام به توزیع ۷۰ هزار سبدکالا بین خانواده‌ های نیازمند نموده است.

وی ‎تأکید کرد: خیریه‌ ها کمک کننده و حامی دولت هستند و باید از خیران و حامیانی که برای نیازمندان از مال خود گذشت می‌کنند، قدردانی شود.

استاندار اصفهان در پایان به كلیه مددجویان حاضر در ضیافت،با اهدای هدایایی، آنان را مورد تفقد قرار داد.

گفتنی است، 96 هزار خانواده در استان اصفهان تحت پوشش كمیته امداد استان هستند و حدود 43 هزار نفر حامی نیکوکار از مددجویان حمایت می كنند.


نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز