مردم اصفهان یکصدا فریاد انزجار از رژیم صهیونیستی سر دادند

۱۳۹۳/۰۵/۰۳ - ۱۸:۲۸:۳۳
کد خبر: ۲۰۶۵۳۵
مردم اصفهان یکصدا فریاد انزجار از رژیم صهیونیستی سر دادند
مردم اصفهان،امروز درروز جهانی قدس علیه نسل کشی و جنایات اسرائیل خروشیدند وخواستار برخورد جدی جامعه بین المللی با این رژیم شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، مردم اصفهان از اولین دقایق صبح امروز با حرکت به سمت میدان امام این شهر با فریاد مرگ بر اسراییل با ضجه های کودکان مجروح و یتیم شده غزه همصدا شدند تا صدای مظلومیت ملت فلسطین را به گوشهای به کری زده شده مجامع جهانی برسانند.
شورای خلیفه گری ارامنه و جامعه کلیمیان اصفهان جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین را محکوم کردند.

کشیش "زرگریان" به نمایندگی از سوی خلیفه گری ارامنه اصفهان با حضور در جایگاه مراسم راهپیمایی روز قدس در میدان امام (ره) شهر اصفهان حملات رژیم غاصب اسرائیل به غزه و اشغالگری فلسطین را محکوم کرد و با مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین ابراز همدردی کرد.

جانبازان دوران دفاع مقدس نیز به صورت دسته جمعی و همراه با سیر مردم انقلابی اصفهان در راهپیمایی روز قدس حضور یافتند تا انزجار خود از رژیم صهیونیست و جنایات او را اعلام کنند.

گروههای مختلف مردمی، اصناف، ورزشکاران، بسیجیان، کارکنان دستگاه های اجرایی و سایر مردم ظلم ستیز اصفهان در شهرستان های مختلف این استان در راهپیمایی حضور یافتند.

مرد و زن، پیر و جوان همه و همه در مراسم روز جهانی قدس فریاد های "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" سر دادند.

مسوولان استانی و شهری اصفهان از جمله استاندار، فرماندار اصفهان، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی، نمایندگان مجلس، شورای شهر و مدیران کل دستگاه های اجرایی نیز همراه با سایر مردم روزه دار در مراسم راهپیمایی شرکت کردند.

گروه های امدادی اورژانس، هلال احمر، نیروهای نظامی و انتظامی، آتش نشانی، گروههای تامین آب با تانکرهای ویژه حمل آب، واحدهای سیار صداو سیمای مرکز اصفهان و خبرنگاران و عکاسان خبرگزاری ها و مطبوعات داخلی و خارجی پوشش این مراسم را برعهده داشتند.

در مراسم روز جهانی قدس در میدان امام (ره) شهر اصفهان "حامد زمانی" خواننده محبوب و حماسی سروده هایی ویژه قدس شریف و صهیونسیت اشغالگر برای حضار اجرا کرد.

در پایان برنامه، قطعنامه این راهپیمایی سراسری روز جهان قدس قرائت شد.

حجت الاسلام ابوترابی نایب رییس مجلس شورای اسلامی به عنوان سخنران روز قدس و نیز پیش از خطبه های نماز جمعه به ایراد سخنرانی پرداخت.


نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز