نایب رییس مجلس شورای اسلامی:

مسلمانان با اقتدار برآمده از ایمان برابر اسرائیل می ایستند

۱۳۹۳/۰۵/۰۳ - ۲۱:۳۶:۲۳
کد خبر: ۲۰۶۵۷۴
مسلمانان با اقتدار برآمده از ایمان برابر اسرائیل می ایستند
نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مسلمانان با اقتداری برآمده از ایمان، سلاح و صلاح در برابر رژیم صهیونیستی با قدرت ایستادگی می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد نایب رییس مجلس شورای اسلامی در جمع راهپیمایان روز قدس و در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهر اصفهان اظهار کرد: امت اسلام در سایه گوهر گرانبهای عمل صالح، سعادت دنیا و آخرت را رقم خواهد زد.

وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی با کشتار مردم غزه، روی هیتلر را در جنایت سفید کرد و کوس رسوایی دفاع از حقوق بشر را به صدا در آورد و این در سایه دفاع مسلمانان از ارزش های دینی و مقاومت محقق شد.

وی ادامه داد: مسلمانان جایگاه والای خود را در پرتو وحدت اسلامی، همبستگی دینی و حرکت در زیر پرچم ولایت حفظ کنند.

ابوترابی فرد با اشاره به اینکه ماه رمضان، مدرسه انسان سازی است که بشر را با راه تربیت دینی آشنا می سازد افزود: مسلمانان باید از همه ظرفیت های خود در آراسته ساختن عمل مبتنی بر ایمان و اتکا بر خدا خود بهره گیرند.

وی ابراز امیدواری کرد: امت اسلام با الهام از آموزه های دینی و واقعیت های تاریخی قله های عزت و اقتدار را همچنان فتح کنند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بهترین عمل، عملی است که مداومت داشته باشد و این تداوم اعمال صالح است که انسان را به پیروزی می رساند.

وی توصیه کرد: اعمال صالح متناسب با ظرفیت روحی و توان جسمی افراد برگزیده شود تا تداوم در آن مشهود باشد.

وی با ذکر مثالی تداوم برگزاری نماز جمعه در کشور را عامل داشتن جامعه ای با بصیرت و فهم سیاسی و ارزشهای والای دینی دانست و گفت: رمز موفقیت علما نیز تداوم در فراگیری علوم است.

ابوترابی فرد افزود: افرادی اهل استقامت و پایداری هستند که در مدرسه توحید زانو زده باشند و چنین افرادی شایسته فرود ملائکه الهی بر آن ها هستند.

وی تاکید کرد: مسلمانان در برابر رویارویی با دنیای بلا و سختی و پر آشوب، صبور باشند که خداوند برای آن ها قله های کمال و عزت و اقتدار سیاسی را رقم زده است.

وی با بیان اینکه داشته های، ما را از هدف های والا باز ندارد اشاره کرد: ایران با پایداری و ایستادگی در برابر نظام سلطه بعنوان الگوی امتی پیروز است که می تواند برای ملت های دیگر نماد اقتدار باشد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: باید با عزم و اراده ای جدی، ساختار اجرایی کشور، سیستم اجرایی را به سمت متناسب سازی، ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی هدایت کرد.

وی ادامه داد: اقتصادی مقاومتی مبتنی بر تولید، کار و مدیریت صحیح مصرف راه برون رفت از همه تنگناهاست که باید از تمام توان خود در این زمینه بهره بگیریم.

وی اظهار کرد: نظام اسلامی با محوریت ولی فقیه و رهبری عادل، صالح و هوشمند که نقشه راه را برای ما تعریف و ترسیم می کند رمز وحدت ایران است.


نظر شما