استاندار در شورای برنامه ریزی و توسعه عنوان كرد:

اصفهان تدوین برنامه ششم توسعه را با قوت پیگیری می كند

۱۳۹۳/۰۷/۲۷ - ۱۴:۵۴:۲۰
کد خبر: ۲۳۰۲۰۹
اصفهان تدوین برنامه ششم توسعه را با قوت پیگیری می كند
استاندار اصفهان گفت: تلاش برای تدوین برنامه ششم توسعه در اصفهان آغاز شده است و این استان در تدوین این برنامه با قوت حضور خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، رسول زرگرپور استاندار اصفهان در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود: در سفر معاون اول و معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری تاکید شد که این استان در تدوین برنامه ششم توسعه برای رفع مشکلات و مسائل خود با قوت بیشتری شرکت کند.

وی تصریح كرد: مدیریت استان منتظر نماند که تا اواسط سال آینده و طبق فرایند وارد چرخه برنامه ششم شود بلکه ساختار تدوین این برنامه در نشست شورای برنامه ریزی به تصویب رسید و در قالب آن از اکنون شروع خواهیم کرد که در بخش کلان نیز به اظهار نظر بپردازیم.

وی ادامه داد: تلاش می کنیم مواردی که مربوط به توسعه و عمران و همچنین مسائل اصلی استان می شود تا قبل از اواسط سال آینده در تدوین برنامه گنجانده شود.

زرگرپور در این نشست از تصویب 64 پروژه مربوط به بخش خصوصی شامل پروژه های سرمایه گذاری، تغییر کاربری ها، اخذ مجوزهای لازم از دولت که باید طبق قانون در شورای برنامه ریزی به تصویب برسد، خبر داد و افزود: صاحبان این پروژه ها می توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

وی به تدوین سند آمایش سرزمین در 20 عنوان اشاره کرد و گفت: اصفهان نخستین استانی است که با کار کارشناسی بسیار وسیع و همکاری دانشگاههای مختلف سند آمایش سرزمین در برش استانی خود را آماده کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز