فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج):

مبارزه با دشمن در عرصه های مختلف ادامه دارد

۱۳۹۳/۰۷/۲۹ - ۱۴:۴۵:۴۳
کد خبر: ۲۳۰۸۵۳
مبارزه با دشمن در عرصه های مختلف ادامه دارد
د فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج): شمن کافر، همیشگی است و مبارزه با این دشمن در عرصه های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، علمی و نظامی ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، سردار غلامرضا سلیمانی فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در افتتاحیه کنگره ملی سرداران و 2500 شهید شهرستان نجف آباد گفت: بهترین بزرگداشت شهیدان، تداوم راه آنان در استکبار ستیزی و مقاومت در برابر صهونیست است.

سلیمانی افزود: دشمن کافر، همیشگی است و مبارزه با این دشمن در عرصه های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، علمی و نظامی ادامه دارد.

وی با اشاره به تشییع دو شهید گمنام همزمان با برگزاری این کنگره ملی، اظهار کرد: این شهدا آمده اند تا راه و رسم پاسداری از انقلاب اسلامی را به ما بیاموزند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای تداوم راه شهدا، این همایش را برگزار کرده است که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، زنده نگه داشتن یاد شهدا از واجبات است.

وی با اشاره به فعالیت های انجام شده برای برگزاری کنگره ملی سرداران و 2500 شهید شهرستان نجف آباد در 9 سال گذشته، توضیح داد: جمع آوری اطلاعات، آثار و خاطرات شهدا در قابل 110 هزار برگ سند، جمع آوری تاریخ شفاهی لشکر هشت نجف اشرف، تالیف 33 عنوان کتاب برای گروه های سنی مختلف، برگزاری یادواره های صنفی و قشری از جمله اقدامات برای این کنگره است.

وی دیدار با خانواده شهدای نجف آباد، جشنواره های شعر و ورزشی، احداث یادمان شهدا در گلزار شهدای نجف آباد، نصب تمثال شهدا در معابر اصلی شهر، احداث حسینیه حضرت فاطمه (س )، دیدار هیات امناء کنگره با رهبر معظم انقلاب اسلامی و راه اندازی هیات رزمندگان نجف آباد را دیگر اقدمات برای برگزاری این کنگره در مدت 9 سال گذشته بیان کرد.

سردار محمدعلی جعفری فرمانده سپاه، حجتی وزیر جهاد کشاورزی، سردار مصطفی ایزدی از ستاد مشترک نیروهای مسلح، فرمانده نیروی زمینی ارتش، استاندار و اعضای شورای اسلامی شهرهای اصفهان و نجف آباد و فرماندار این شهرستان از جمله مسوولان شرکت کننده در این کنگره هستند.

کنگره ملی سرداران و 2500 شهید شهرستان نجف آباد استان اصفهان، صبح سه شنبه آغاز به کار کرد و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

نظر شما