معرفی امیدهای اعزامی به اسپانیا

مسافران آسیایی تیم کاراته بانوان مشخص شدند

۱۳۹۲/۰۵/۱۷ - ۲۲:۵۰:۱۵
کد خبر: ۱۳۴۳۸۳
مسافران آسیایی تیم کاراته بانوان مشخص شدند
مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بانوان برگزار و در پایان کومیته کاهای اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در امارات و جهانی اسپانیا مشخص شدند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، رقاتبهای انتخابی در دو بخش کومیته تیمی و انفرادی بزرگسالان برای حضور در رقابت های آسیایی امارات و کومیته انفرادی رده سنی امید برای اعزام به جهانی اسپانیا با حضور اشرف امینی نایب رئیس بانوان برگزار شد.

در وزن منهای 55 کیلوگرم بزرگسالان، فاطمه چالاکی و زینب دوستداری رودروی هم قرار گرفتند که در مبارزه نخست چالاکی 4 بر 3 پیروز شد و در دومین مسابقه هم 3 بر صفر به برتری رسید تا نماینده این وزن در مسابقات قهرمانی آسیا شود.

در وزن منهای 61 کیلوگرم، دلارام دوستی و سمیرا ملکی پور به مصاف هم رفتند که دلارام دوستی ابتدا 6 بر صفر پیروز شد و در بازی دوم هم پس از نتیجه تساوی 3 بر 3 در هانتی برنده میدان لقب گرفت تا در امارات برای تیم ملی کشورمان به روی تاتامی برود.

پگاه رنگنه نماینده وزن منهای 68 کیلوگرم در مسابقات قهرمانی آسیا شد. زنگنه که باید مقابل رزیتا علیپور قرار می گرفت ابتدا 4 بر 3 از علیپور شکست خورد، بازی دوم یک بر صفر به نفع زنگنه به پایان رسید و در بازی سوم هم زنگنه 2 بر صفر حریفش را مغلوب کرد.

در وزن به اضافه 68 کیلوگرم حمیده عباسعلی در رقابتی سخت از سد الهه رضا زاده عبور کرد و نماینده این وزن در مسابقات قهرمانی آسیا شود. در بازی اول الهه رضا زاده پس از تساوی یک بر یک در هانتی برنده شد، در مبارزه دوم حمیده عباسعلی به تساوی 4 بر 4 مقابل رضا زاده رسید تا با نظر داوران برنده میدان باشد و در مسابقه سوم هم عباسعلی با تساوی 4 بر 4 با نظر داوران پیروز شد.

مسابقه انتخابی وزن منهای 50 کیلوگرم هم به دلیل آسیب دیدگی نسرین دوستی برگزار نگردید.

در بخش کومیته تیمی الهه رضا زاده، سحر کرجی، رزیتا علیپور، سمیرا ملکی پور و زینب دوستداری با هم مبارزه کردند که پس از مبارزات انجام شده سمیرا ملکی پور به ترکیب کومیته تیمی اضافه شد.

در رده سنی امید که کومیته کاها برای حضور در پیکارهای جهانی اسپانیا تلاش می کنند، در وزن منهای 53 کیلوگرم به دلیل آسیب دیدگی مهتاب اسماعیلی مبارزه ای برگزار نشد، اما در وزن منهای 60 کیلوگرم شیما آل سعدی و در وزن به اضافه 60 کیلوگرم طراوت خاکسار انتخاب شدند.

آل سعدی در 2مبارزه مقابل رخساره مددیان با نتایج مشابه 8 بر صفر به برتری رسید. در وزن به اضافه 60 کیلوگرم که 3 کاراته کا حضور داشتند، که مبینا کاویانی نتیجه را به طراوت خاکسار و محدثه آقایی واگذار کرد تا خاکسار و آقایی رودروی هم قرار گیرند . در پایان این خاکسار بود که با پیروزی مقابل آقایی جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب کرد.

نظر شما