سایر رسانه ها

۱۳۹۲/۰۷/۱۵ - ۱۵:۲۹:۱۳
کد خبر: ۱۴۳۴۹۵
سایر رسانه ها
دایی دنبال زندانی کردن مایلی‌کهن!

دایی دنبال زندانی کردن مایلی‌کهن! (قانون آنلاین)
علی دایی تصمیمش را گرفته. او یک‌بار دیگر از محمد مایلی‌کهن به دادگاه‌های قضایی شکایت خواهد کرد. او دیروز به دفتر وکیلش رفت و مصاحبه‌ مایلی را روی میز او قرار داد و از وی خواست دادخواستی را علیه حاجی مایلی تنظیم کند. این اتفاق تا همان بعدازظهر دیروز نهایی شد و عسگری پیش‌بینی وکیل علی دایی فردا شکایت را به مراجع ذی‌صلاح تحویل خواهد داد. اما آیا قرار است باز هم حاجی مایلی به یک رقم ناچیز محکوم شود؟ به گفته فریادشیران دستیار مایلی‌کهن بار قبل حکم دادگاه جریمه 10 هزار تومانی رای مایلی‌کهن بود اما به‌خاطر تعدد دفعات شکایت و محکومیت‌های چند باره شاید این بار حکم سنگین‌تری علیه حاجی صادر شود. دایی برخلاف بقیه ورزشی‌ها مثل فتح‌الله‌زاده یا قلعه‌نویی ثابت کرده که شکایت‌هایش را تا آخر پیگیری می‌کند و از حق قانونی‌اش نمی‌گذرد.

تیموریان وکیل مدافع جباری! (افکارنیوز)
بعد از تساوی استقلال برابر اف سی سئول و حذف در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بسیاری از هواداران استقلال این ناکامی به عملکرد مدیرعامل استقلال و جدایی جباری ربط دادند و تاکید کردند که نبود بازیسازی چون جباری که به دلیل اختلاف نظر با فتح اله زاده در ابتدای فصل از جمع آبی پوشان جدا شد، یکی از عوامل پررنگ ناکاکی آبی‌ها بوده است. اعتقادی که البته واکنش شدید فتح اله زاده را به همراه داشت و او بواسطه همین موضوع با خبرنگار برنامه ۹۰ درگیر شد و او را متهم به حاشیه سازی کرد. سیدمهدی رحمتی کاپیتان استقلال نیز به حمایت از مدیرعامل تیمش وارد گود شد و پرسش‌ها درباره کمبود مجتبی جباری را اراجیف خواند! خبر این موضع گیری علیه جباری توسط فتح اله زاده و رحمتی خیلی زود به رختکن استقلال رسید و همین سبب شد تا رفقای نزدیک جباری در تیم بابت اظهارنظرهای مدیرعامل و کاپیتان استقلال علیه رفیق قدیمیشان حسابی دلخور شده و درصدد تلافی بربیایند. در همین رابطه آندرانیک تیموریان هافبک ملی پوش استقلال که یکی از صمیمی‌ترین رفقای جباری محسوب می‌شود، در قبال این قضیه واکنش نشان داد و به تلافی صحبت‌های رحمتی علیه جباری، با صدای بلند در راهروهای رختکن استقلال، گل اول کره‌ای‌ها را حاصل اشتباه گلر استقلال خواند و با صدای بلند گفت: «آقایان فقط ادعا دارند ولی از فاصله ۳۰ متری گل چیپ می‌خورند!» خبر طعنه آبدار آندو خیلی زود به رحمتی رسید و او قصد داشت تا جواب محکمی به تیموریان بدهد اما به دلیل شرایط موجود و جو حاکم بر رختکن فعلا از آن صرفنظر کرد تا به وقتش از خجالت آندو دربیاید! گفته می‌شود رحمتی حتی این نکته را با فتح اله زاده در میان گذاشته در این زمینه با آقای مدیرعامل کاملا هماهنگ باشد! به ویژه اینکه هر دو فصل مشترکی به نام دشمنی با جباری دارند!

عابدزاده با عابربانک پای قلیان! (قانون آنلاین)
احمدرضا عابدزاده هنوز پایش را به ایران نگذاشته از راه به در شد. اسطوره پرسپولیس را چند شب پش در فرح‌زاد دیده‌اند که همراه با حسین هدایتی که مدتی مربی‌دروازه‌بان‌‌های تیمش بود در یکی از سفره‌ خانه‌های فرحزاد مشغول کشیدن قلیان بوده است. گفته می‌شود او چند صباحی بیشتر در ایران نخواهد ماند و به زودی به آمریکا برمی‌گردد.

مجلس پیگیر خط خوردن 3 ملی‌پوش ووشو (نامه نیوز)
از برگزاری پر حرف و حدیث مسابقات انتخابی تیم ملی ووشوی بانوان که بدون حضور داور و فقط با شرکت پانگ یان سرمربی چینی تیم ملی برپا شد، سوده عزتی نفر سوم جهان در سال 2011 سنگاپور، صدیقه دریایی قهرمان آسیا در سال 2012 هوشی مینه ویتنام و سوسن سلیمان آبادی یکی از اردونشینان با سابقه تیم ملی کنار گذاشته شدند. در این بین 3 نفر مذکور شکایت خود را به نمایندگان استان کرمانشاه و مازندران در مجلس برده و این 2 نماینده به سیف زاده مدیر کل امور مجلس شورای اسلامی در وزارت ورزش موکدانه دستور دادند تا پیگیر جدی این تخلف فدراسیون ووشو شود. بدین ترتیب نشست ویژه مسئولان وزارت ورزش با سیف زاده و همچنین علیرضا خسروی نایب رییس و بدرالملوک کهرنگی نائب رییس بانوان فدراسیون ووشو و سه عضو خط خورده تیم ملی روز چهارشنبه دهم مهرماه در دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها برگزار شد و نماینده امور مجلس وزارتخانه بشدت مسئولان فدراسیون و بخصوص کهرنگی را بازخواست کرد که چرا با اعمال نفوذ بر روی نام این سه گزینه خط قرمز کشیده اند. این در حالیست که به دلیل عدم پاسخ موجه از سوی مسئولان فدراسیون، مهدی علی نژاد رییس فدراسیون ووشو که به همراه تیم ملی در سفر اندونزی حضور داشت باید به زودی در وزارت ورزش حضور یافته و در مورد این اتفاق جواب بدهد.

دلخوری محرمی از دایی و کریمی (قانون آنلاین)
اسطوره پرسپولیس همچنان در بیمارستان بستری است و طرفدارانش دل‌نگران او. مجتبی محرمی سه روز دیگر از بیمارستان مرخص می‌شود و تاکنون کریم باقری جزو معدود دوستان فوتبالی است که از او عیادت کرده است. گفته می‌شود مجتبی از علی دایی و علی کریمی که هنوز به ملاقاتش نرفته‌اند دلخور است. گویا این‌بار پرسپولیسی‌ها هم که هرازگاهی به او کمک مالی می‌کردند مجتبی را بی‌خیال شده‌اند.

فیروز کریمی: پدرم باید در برزیل بازی می‌کرد! (بانک ورزش)
یکشنبه شب فیروز کریمی در برنامه «ورزش ایران» شبکه جهانی جام‌جم دور جدیدی از جوک‌گویی‌هایش را آغاز کرد. او که بعد از مدتها غیبت در رسانه‌ها روی آنتن رفته بود، یک خاطره شیرین و جدید تعریف کرد: «من در مورد استخدام بازیکن خارجی اصلا به بحث سی‌دی اعتقاد ندارم. به طور مثال ما یک سال سیزده بدر با خانواده رفته بودیم بیرون. قرار شد فوتبال گل کوچک بازی بزنیم. من پدرم را گذاشتم توی دروازه، چون جای دیگری بلد نبود بازی کند. به او گفتم تا توپ به تو رسید، شوت کن جلو. اتفاقا یک توپ جلوی پدرم آمد. او شوت کرد. توپ قشنگ به پایش چسبید و رفت سه کنج دروازه حریف. ما اگر این صحنه را سی‌دی می‌کردیم و می‌فرستادیم خارج، پدرم حتی می‌توانست در برزیل بازی کند! پس نتیجه می‌گیریم سی‌دی گلچین برخی صحنه‌های تصادفی است و ارزش فنی ندارد.» کریمی در ادامه در مورد لیست تیم ملی گفت: «فکر می‌کنم در پرتغال ماهواره نیست و ایشان به همین دلیل بازی‌ها را ندیده!» مجری توضیح داد که کی‌روش در مرخصی بوده، اما آقا فیروز قبول نکرد: «نخیر، ایشان چند روز آمده ایران برای مرخصی. فکر کنم پسوند فامیلی ایشان کی‌روش مرخصی دوست است!»

افشاگری متناقض در خصوص محسن قهرمانی (بولتن نیوز)
مهدی خانبانی روانشناس سابق باشگاه استیل آذین مدعی شده پیش از بازی این تیم برابر شاهین در بوشهر یکی از مسئولان باشگاه استیل‌آذین به وی گفت 15 میلیون تومان در یک پاکت می‌گذارد و او این پول را در فرودگاه بوشهر باید به داور بازی بدهد. البته چند روز قبل از برگزاری این مسابقه بارها با مسئولان باشگاه استیل آذین تماس گرفته شد و تاکید کردند که با مبلغ 15 میلیون تومان این بازی شرایطش تغییر خواهد کرد و از همان جا مسئولان باشگاه تاکید داشتند که داور بازی تغییر کند. خانبانی از نفراتی مثل صادق درودگر، مهدی مهدوی کیا و میلاد زنیدپور به عنوان شاهدان ماجرا نام برده است. وی تاکید کرد که حسین هدایتی مالک استیل آذین پس از اطلاع از این موضوع اعلام کرد علی‌رغم درخواست داور و آن فرد مسئول در استیل‌آذین که می‌خواست این کار را بکند اگر یک ریال از این پول رد و بدل شود، این موضوع را به صورت جدی پیگیری خواهد کرد و دیگر خانبانی هم جایی در استیل‌آذین ندارد. طبق ادعای خانبانی، داور بازی منتظر این قضیه بود که برایم بسیار جالب بود اما پولی پرداخت نشد ضمن اینکه این روانشاس تاکید کرد قصد ندارد نامی از داور ببرد. چندی پیش نیز صادق درودگر مدیرعامل سابق استیل آذین در اظهاراتی مشابه در خصوص بازی با شاهین از دریافت پیشنهاد برای تغییر نتیجه به سود استیل آذین خبر داد اما مبغلی که وی عنوان کرد، 30 میلیون تومان بود! بررسی ها نشان داد که قضاوت آن دیدار برعهده محسن قهرمانی بوده است؛ داوری که این روزها اتهام های زیادی به وی وارد شده و فعلا در تعلیق به سر می برد.

فخرفروشی فتح‌الله‌زاده به هواداران استقلال! (سایت استقلال)
پس از دیدار برگشت استقلال برابر سئول کره جنوبی که به حذف نماینده ایران انجامید، سایت باشگاه استقلال پیامی از قول مدیرعامل باشگاه خطاب به هواداران استقلال منتشر کرد. در بخشی از پیام فتح الله زاده آمده است: «رسیدن به جمع چهار تیم پایانی در عظیم ترین قاره جهان از منظر آمار و ارقام ،اگرچه به خودی خود برای بسیاری مایه مباهات است اما لیاقت این هوادار بسیار بیشتر از اینهاست و همین مسئله موجب شرمساری والبته فخر مسئولان این تیم شده است.» سایت باشگاه استقلال اما از تیتری عجیب برای این پیام استفاده کرد و از قول فتح الله زاده نوشت: «به شما فخر می فروشیم و برابرتان سر تعظیم فرود می آوریم»! به نظر می رسد که مسئول سایت استقلال هنوز معانی و تعابیر واژه های فارسی را نمی داند! شاید هم آقای دکتر نمی داند که باید از چه واژه ای کجا استفاده کرد!

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز