باید سه امتیاز را بگیریم

دوستی‌مهر: کانادا حریف آسانی نیست

۱۳۹۲/۰۷/۲۹ - ۱۸:۴۳:۵۶
کد خبر: ۱۴۵۲۵۷
دوستی‌مهر: کانادا حریف آسانی نیست
سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار برابر کانادا گفت: به هیچ وجه حریف آسانی پیش رو نداریم و نباید کانادا را دست کم بگیریم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علی دوستی‌مهر در نشست خبری پیش از دیدار تیم نوجوانان ایران برابر کانادا که عصر امروز دوشنبه در سالن اجتماعات ورزشگاه الاهلی برگزار شد، گفت: تمام تیم‌های حاضر در جام جهانی سخت و خوب هستند، همه تدارک خوبی دیده و برای قهرمانی به جام جهانی آمده‌اند. بازی مشکلی با کانادا داریم زیرا آنها برابر اتریش نشان دادند از توان بالای فیزیکی و فنی برخوردار هستند و در مجموع روز سختی پیش رو داریم. کانادا مربی با دانش و فهیمی دارد که از تجربه بالایی برخوردار است و باید تمام تلاش مقابل آنها برنامه خود را به خوبی پیش ببریم.

وی در مورد پیش بینی‌اش از این بازی افزود: برای بازی با کانادا دو مشکل داریم، اول این مسابقه ساعت 17 و در گرمای بالا برگزار می‌شود. دومین مشکل بازی مقابل آرژانتین خوب بازی کردند و حالا کانادا است که با انگیزه و شناخت بالاتر مقابل ما صف آرایی می‌کند و کارمان سخت است.

دوستی‌مهر اضافه کرد: در این دو روز با بازیکنان صحبت کردیم و به آنها گفته‌ایم کانادا از آرژانتین سخت‌تر است، باید ما اینگونه فکر کنیم تا با تمام قدرت به میدان رفته تا در این بازی سختی به پیروزی دست یابیم. نتیجه بازی فردا مقابل کانادا برای ما بسیار تاثیرگذار است. برای صعود به مرحله بعد تمام تلاش‌مان را به کار می‌بندیم تا بتوانیم در این بازی به پیروزی دست یابیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: تمام تیم‎هایی که با جام جهانی آمده‌اند، سخت و قدرتمند هستند اما نام بعضی‌ها روی تیم‌های دیگر سنگینی می‌کند. البته الان تمام تفکرمان روی بازی با کانادا است. روزی که به دبی آمدیم تمام تمرکز روی آرژانتین بود و امروز هم به هیچ چیز دیگری جز تیم کانادا فکر نمی‌کنیم. بعد از این بازی و پیروزی برابر کانادا، در مورد اول، دوم یا سوم شدن در گروه تصمیم می‌گیریم.

آیا دو روز استراحت برای تیم‌های نوجوانان کافی است؟، این سوال یکی از خبرنگاران خارجی بود که دوستی‌مهر اینگونه به آن پاسخ داد: دو روز استراحت کافی است، در رده نوجوانان و جوانا کافی است، شروعه فوتبال قوی و محکم از نظر بدنی تصورم مشکلی نداشته باشند، ضمن اینکه تیم پزشکی خوب داریم که توانستند در این دو سه روز بازیکنان را به شرایط بازی برگردانند.

هوای اینجا امتیاز مثبت است برای ایران در مقابل تیم‌های دیگر آیا این مسئله را قبول دارید که وی در این خصوص گفت: ما در شرایط آب و هوایی سخت تمرین کردیم، چیزی سد راه ما بوده این است که آنها با تجربه‌تر هستند زیرا بازی نخست خود را هم در این ساعت برگزار کرده و بهتر از ما با شرایط بازی در این هوا آشنا هستند.

امیرحسین کریمی هافبک تیم فوتبال نوجوانان ایران در این نشست خبری گفت: به نظر من ما در این چند روز ریکاوری خوبی از نظر روحی و روانی انجام دادیم و حتی تیم فردا را خوب آنالیز کرده و بتوانیم نتیجه خوبی برابر آنها بدست آوریم.وی افزود: بعد از بازی آرژانتین استرس‌هایی داشتیم که بعد از تیمه نخست آنها را برطرف کردیم. کانادا را نباید دستگم بگیریم زیرا قابلیت بالایی دارند. مربیان روحی - روانی خیلی خوب کار کردند، امیدواریم بدون استرس به میدان رفته و ببریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز