اعلام حمایت اسطوره کشتی جهان از ورزش نابینایان مازندران

۱۳۹۲/۱۱/۱۵ - ۱۴:۱۳:۵۰
کد خبر: ۱۶۲۹۵۴
اعلام حمایت اسطوره کشتی جهان از ورزش نابینایان مازندران
امامعلی حبیبی ˈ اسطوره کشتی جهان حمایت خود را از ورزش نابینایان و کم بینایان استان مازندران اعلام کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دارنده سه مدال طلای جهان و یک مدال طلای المپیک روز شنبه در مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش نابینایان و کم بینایان مازندران در قائمشهر گفت : نابینایان و کم بینایان با توجه به شرایط ویژه فیزیکی و معلولیتی که دارند برای اثبات توانایی های خود مجبور به تلاش بیشتر از افراد عادی هستند.

وی افزود: حضور موفقیت آمیز ورزشکاران نابینا و کم بینای مازندران در رقابت های جهانی و ملی و کسب عناوین برتر از جمله این توانمندی ها است.

حبیبی کمک ویژه و بیشتر به ورزش معلولان را وظیفه دانست و تاکید کرد: بسترهای لازم باید با حمایت همه جانبه برای تحقق توان این قشر فراهم شود.

وی آمادگی خود را برای حمایت از ورزش نابینایان و کم بینایان مازندران با توجه به قهرمان پروری آن اعلام کرد و گفت : می توان شاهد قهرمانان بیشتری در این عرصه از ورزش باشیم.

این اسطوره کشتی جهان حضور در میان ورزشکاران نابینا و کم بینا و همراهی آنان در مسابقات ورزشی و کمک به جذب حامی مالی برای تقویت ورزش این قشر را از جمله شیوه های حمایت خود برشمرد.

رییس هیات ورزش نابینایان و کم بینایان مازندران هم در این مراسم گفت : ورزش نابینایان و کم بینایان استان برای رشد و شکوفایی و همچنین ایجاد انگیزه بیشتر در بین ورزشکاران، نیازمند حامی مالی مناسب است.

ˈ ابوطالب باقری ˈ افزود : ورزشکاران کم بینا و نابینا همواره در رقابت های بین المللی برای کشور افتخار آفرین بودند، اما مسوولان آن گونه که باید به نیازهای ورزشی این افراد توجه نمی کنند.

وی گفت: برای رشد ورزش نابینایان باید ابتدا شرایط جامعه را به گو نه ای فراهم کرد که افراد از نزدیک با فعالیت های ورزشی این قشرآشنا شوند و در ادامه گام های موثری برای پیشرفت ورزش آنان برداشته شود.

در این مراسم از مدال آوران نابینا و کم بینای مازندران با هدای جوایزی قدردانی شد.

نظر شما