مظلومی:باید دلسوزانه و عاشقانه برای نابینایان کار کرد

۱۳۹۲/۱۱/۱۵ - ۱۴:۱۸:۱۲
کد خبر: ۱۶۲۹۵۹
مظلومی:باید دلسوزانه و عاشقانه برای نابینایان کار کرد
رییس فدراسیون ورزشهای نابینایان و کم بینایان گفت: امیدواریم روزی برسد که هیچ معلولی در جامعه وجود نداشته باشد تا فدراسیون ما نیز تعطیل شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محمدرضا مظلومی در مجمع انتخابات ریاست هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان قزوین افزود: ولی حالا که در جامعه معلول وجود دارد باید به آنها خدمت کنیم.

وی از معلولان از جمله نابینایان به عنوان افرادی که از بهره مندی بسیاری از امکانات محروم هستند یاد کرد و گفت: با اینکه این افراد از توانایی های زیادی برخوردارند متاسفانه دید جامعه نسبت به آنها مثبت نیست و به آنها به چشم انسان های کم توان و ضعیف نگاه می شود.

رئیس فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان که خود از روشندلان است، به افتخارات افراد معلول در حوزه ورزش اشاره و خاطر نشان کرد: بسیاری از معلولان همچون سایر افراد در این حوزه بارها برای میهن اسلامی افتخار کسب کرده و پرجم ایران را به اهتزاز درآورده اند.

مظلومی کار با نابینایان و کم بینایان را بدلیل محدودیت های آنان نیازمند داشتن صبر و حوصله و روحیه زیاد دانست و افزود: برای خدمت به این قشر باید دلسوزانه و عاشقانه کار کرد. 

رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان از رشته های گلبال، شطرنج، جودو، دوچرخه سواری دو نفره، فوتبال پنج نفره و پاورلیفتینگ، دوومیدانی و شنا به عنوان رشته های فعال در فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان نام برد و گفت: در صدد هستیم تا مسابقات قهرمانی کشور این رشته ها را در رده های مختلف سنی برگزار کنیم.

وی فعالیت در ورزش معلولان از جمله نابینایان را سخت دانست و با اشاره به مشکلات و محدودیت مالی در این راه، خاطرنشان کرد: نباید مدیریت پول کنیم بلکه باید بدنبال ایجاد و گرفتن امکانات برویم.

رئییس فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان، از قزوین به عنوان استانی مطرح در ورزش نابینایان یاد کرد و در پایان گفت: این استان همیشه از جایگاه مطلوبی در بین استان های کشور برخوردار بوده است که امیدواریم این وضعیت همچنان حفظ شود.

نظر شما