مجمع انتخاباتی فدراسیون بدن سازی و پرورش اندام

سجادی: شعار بدن سازی پاک را نهادینه کنیم

۱۳۹۲/۱۱/۱۵ - ۱۷:۴۲:۴۱
کد خبر: ۱۶۳۱۰۴
سجادی: شعار بدن سازی پاک را نهادینه کنیم
دکتر سجادی خواستار مشارکت بیشتر هیات های ورزشی، باشگاه داران و ورزشکاران پرورش اندام و بدنسازی در جهت اهداف توسعه ای رشته های زیر مجموعه این فدراسیون شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان سید نصرالله سجادی صبح امروز در مجمع انتخاباتی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام که در اکادمی ملی المپیک برگزار شد با اشاره به اهمیت همکاری و تعامل تمامی اعضاء ، نقش هیات های ورزشی سراسر کشور در رشد وتوسعه رشته های زیرمجموعه این فدراسیون را بسیار مهم توصیف کرد. 

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به گستردگی و تعداد مخاطبان و علاقمندان رشته های بدنسازی و پرورش اندام کسب جایگاه های بین المللی را مورد تاکید قرار داد و گفت: با توجه به اینکه رشته های زیرمجموعه این فدراسیون مجوز حضور در باز ی های آسیایی داخل سالن را کسب کرده فرصت خوبی است تا قهرمانان این رشته توانمندی خود را به نمایش بگذارند.

وی در ادامه شعار بدنسازی پاک، سالم و عاری از دوپینگ را مورد تاکید قرار داد و گفت: در اولین مجمع عادی سعی خواهیم کرد موضوعات مختلف در مورد این فدراسیون و رشته های زیر مجموعه اش را مورد بررسی قرار دهیم.

نظر شما