برگزاری جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی فجر ۹۲ شمال شرق تهران

۱۳۹۲/۱۱/۱۵ - ۱۷:۵۰:۵۶
کد خبر: ۱۶۳۱۱۱
برگزاری جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی فجر ۹۲ شمال شرق تهران
جشنواره فرهنگی ورزشی فجر 92 بمناسبت سی و پنجمین فجر انقلاب اسلامی با مشارکت شهرداری منطقه 8 تهران در مجموعه فرهنگی ورزشی هنگام( آبفا) تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علی ایلکا رئیس اداره ورزش و جوانان شمال شرق تهران با بیان مطلب فوق گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی فجر 92 که یکی از بزرگترین جشن های فرهنگی ورزشی در استان تهران می باشد روز چهارشنبه 16 بهمن ماه با حضور بیش از دو هزار ورزشکار و میهمانان ویژه برگزار خواهد شد.
 
ایلکا افزود: در نظر داریم در این مراسم ویژه از بزرگان ورزش کشور از جمله آقای بهرام افشارزاده که بیش از نیم قرن برای ورزش این مملکت تلاشی وقفه ناپذیر و مجدانه داشته اند تجلیل به عمل آوریم.ضمن اینکه در کنار تجلیل از آقای افشارزاده بنا داریم از تعدادی از مسئولین ورزشی،قهرمانان و ورزشکاران ملی و خانواده معظم شهدا و جانبازان عزیز تجلیل به عمل آوریم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شمال شرق تهران ادامه داد:در این مراسم میهمانانی از وزارت ورزش و جوانان،کمیته ملی المپیک،نمایندگان محترم مجلس،اعضای شورای شهر تهران وشهرداران مناطق شمال شرق حضور خواهند داشت.

این مراسم ساعت 16 الی 18 روز چهارشنبه مورخ 16 بهمن ماه در مجموعه ورزشی هنگام(آبفا) تهران واقع در تهران میدان رسالت خیابان هنگام برگزار خواهد شد.

نظر شما