نایب رئیس بانوان انجمن سپک تاکرا:

سطح مسابقات لیگ بانوان امیدوار کننده بود

۱۳۹۲/۱۲/۰۷ - ۱۳:۰۵:۴۶
کد خبر: ۱۶۹۵۹۹
نایب رئیس بانوان انجمن سپک تاکرا گفت: رقابتهای لیگ کشوری سپک تاکرا بانوان کیفیت و کمیت امیدوار کننده ای داشت و در مجموع با شرایط ایده آلی برگزار شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، "یلدا قاسمی" با بیان این مطلب افزود:در رقابتهای لیگ سپک تاکرا بانوان که در دو رده دسته اول و برتر برگزار شد تیمها رقابت نزدیک و فشرده ای داشتند و همه با آمادگی خوبی حضور پیدا کرده بودند و این مسئله به کیفیت رقباتها افزوده بود.

وی اظهار داشت: از طرفی بسیاری از استانها با دو تیم در لیگ شرکت کرده بودند که از این لحاظ در بعد تیمهای شرکت کننده، کمیت مسابقات هم سطح خوبی داشت.
 
قاسمی افزود: کادر داوری و قضاوت مسابقات هم عملکرد مناسبی داشتند و با استفاده از تجربیات پیشکسوتان داوری، قضاوت رقابتها در بهترین شرایط انجام شد.
نایب رئیس بانوان انجمن سپک تاکرا در خصوص برگزاری رقابتهای جوانان هم گفت: در نظر داریم مسابقات زیر 18 سال بانوان را هم برگزار کنیم تا توجه به رده های سنی پایه و شناخت استعدادهای این بخش را هم در برنامه داشته باشیم. 

وی اضافه کرد: در توسعه و پیشرفت سپک تاکرای بانوان انجمن زحمات زیادی متحمل شده و از ما حمایت می کند که این توجه آنها قابل تقدیر است، از طرفی نباید از مساعدتهای مسئولان شهرداری تهران هم براحتی گذشت که نهایت همکاری را با ما برای رشد و گسترش این رشته در بخش بانوان داشته اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز