نایب رییس انجمن بیس بال و سافت بال:

به دنبال حرفه ای کردن بیس بال و سافت بال هستیم

۱۳۹۳/۰۲/۱۵ - ۱۳:۴۴:۲۳
کد خبر: ۱۸۵۲۲۱
نایب رییس انجمن بیس بال و سافت بال کشورمان گفت: این دو رشته در دنیا جایگاه ویژه ای دارد و ما هم باید برای پیشرفت و گسترش آن باید مسیر حرفه ای را در پیش بگیریم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، بهرام کاردان با بیان این مطلب افزود:ما به گذشته کاری نداریم ولی تحت مدیریت جدید دوره تازه ای را شروع کرده ایم و برای توسعه بیس بال و سافت بال برنامه های مدونی از قبیل تقویت زیر ساختها،حضور بخش خصوصی و ارتباط با نهادهای بین المللی را در دستور کار داریم.

وی اظهار داشت: در راستای تقویت زیرساختها اولین دوره مسابقات نوجوانان قهرمانی کشور را در تابستان سالجاری برگزار خواهیم کرد و با شناسایی و استخراج استعدادها از دل این رقابتها به دنبال پایه سازی این ورزش هستیم.از طرفی با استخدام یک مربی ژاپنی به دنبال تشکیل یک تیم ملی پایه قوی هستیم که باید شهریورماه در مسابقات آسیایی تایلند به مصاف تیمهای قدرتمند قاره برود.

کاردان در خصوص بخش سخت افزاری و تجهیزات اذعان داشت:مهمترین مشکل این رشته کمبود زمین های استاندارد و وسائل و تجهیزات است که برای مرتفع کردن آن نیاز حیاتی به کمک دولت، وزارت ورزش و فدراسیون انجمنهای ورزشی داریم چراکه به تنهایی نمی توانیم این کمبودها را پوشش دهیم.

وی تصریح کرد: ارتباط و تعامل با فدراسیون جهانی و کشورهای صاحب این رشته مثل ژاپن و امریکا که بیس بال ورزش اول آنها است از اولویت های ما برای گرفتن تجهیزات، وسایل و امکانات استاندارد است که می تواند به ما کمک کند.
 
نایب رییس انجمن بیس بال و سافت بال حضور رییس انجمن در کنگره جهانی تونس را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: بی شک حضور آقای ادیب در اجلاس جهانی هم ارتباطات انجمن در مجامع بین المللی را تقویت می کند و هم ایشان می تواند امتیازات ویژه ای را برای کشورمان اخذ کند.
 
او اضافه کرد:طبق برنامه آقای ادیب به دنبال این هستند که با توجه به شرایط اقلیمی و آب و هوایی در خواست میزبانی مسابقات بین المللی را بدهند که می توانیم با توجه به امکانات استان البرز و ورزشگاه استاندارد کرج و همچنین جزیره کیش به این مهم دست پیدا کنیم.

کاردان در پایان گفت:البته ما به دنبال این هستیم که بخش خصوصی و اسپانسرها را وارد کنیم که در صورت تحقق این امر و با تقویت بنیه مالی انجمن می توانیم اهداف عالیه و زیر بنایی خود را برای این رشته که در راه ورود به المپیک است به کار ببندیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز