معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی:

مسابقات بین المللی بستر مناسبی برای اشاعه فرهنگ ایرانی اسلامی است

۱۳۹۳/۰۲/۱۵ - ۱۵:۰۹:۲۶
کد خبر: ۱۸۵۲۸۴
معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی گفت: برگزاری مسابقات ورزشی بین المللی بستری مناسب برای اشاعه فرهنگ ناب و اصیل ایرانی اسلامی در بین مردم جهان است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علیرضا رادفر عصر دیروزیکشنبه در جلسه هماهنگی مسابقات بین المللی کاراته ارومیه - ایران افزود: عزم و اراده مسوولان ارگان ها و سازمان های مختلف دولتی آذربایجان غربی در برگزاری هرچه مطلوب این رویداد مهم ورزشی قابل تقدیر است.

وی اظهار کرد: برگزاری پنجمین دوره مسابقات بین المللی کاراته با حضور بیش از 650 ورزشکار، مربی و عوامل اجرایی در قالب هفت تیم خارجی و 30 تیم داخلی در شهر ارومیه نشانگر توانمندی و ظرفیت بالای استان در برگزاری این مسابقات است.

رادفر ادامه داد: آذربایجان غربی و شهر ارومیه نماینده ایران اسلامی در برگزاری این مسابقات است و باید فراتر از حد انتظار در میزبانی این رقابت ها ظاهر شود.

وی افزود: ایجاد خاطره خوش و به یادماندنی از فرهنگ و آداب و رسوم کشورمان در اذهان میهمانان و ورزشکاران خارجی که به عنوان سفیران کشورشان در ایران حضور دارند پیام آور دوستی و صمیمیت دولت و ملت ایران به اقصی نقاط جهان است.

رادفر گفت: مطمئناً تمامی خاطرات ورزشی و برد و باخت ها در مسابقات زمانی به دست فراموشی سپرده می شود ولی آنچه که ماندگار و به یاد ماندنی است نحوه برخورد و تعاملی است که با ورزشکاران و مهمانان خارجی انجام می گیرد که این امر باید به نحو احسن و در نهایت ادب و احترام رعایت شود.

علیرضا رادفر افزود: ما باید نشان دهیم که ایران و ایرانی همچنان الگو و نمونه برتر اخلاق و منش پهلوانی در عرصه های ورزشی و اجتماعی است.تعامل اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در اشاعه فرهنگ ایرانی در قالب توزیع بسته های فرهنگی در بین میهمانان خارجی و دیدار آنان از اماکن گردشگری و آثار تاریخی و باستانی شهر ارومیه نیز تاثیر بسزایی در ارائه خدمات فرهنگی دارد.

وی نقش اصحاب رسانه در پوشش اخبار و اطلاعات و رویدادهای مهم این مسابقات را بسیار مهم دانست و افزود: پخش رسانه ای مسابقات از شبکه های ورزش و شبکه 3 سیما و انعکاس نظرات و پیشنهادات میهمانان داخلی و خارجی این مسابقات نقش سازنده ای در ارزیابی نقاط قوت و ضعف و رفع مشکلات و موانع پیش رو دارد.

نظر شما