عرب: بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر بدمینتون اواخر شهریور آغاز می شود

۱۳۹۳/۰۲/۱۵ - ۱۵:۴۲:۵۹
کد خبر: ۱۸۵۳۰۶
مسئول سازمان لیگ بدمینتون گفت: بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه های کشور جام خلیج فارس اواخر شهریورماه جاری آغاز می شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مصطفی عرب اظهار داشت: این رقابت ها در سال جاری نیز با شرکت 8 تیم برگزار می شود و دو تیم قهرمان و نایب قهرمان رقابت های لیگ دسته اول جایگزین دو تیم ته جدول رقابت های لیگ برتر خواهند شد.

آقای عرب گفت : اواخر خردادماه سال جاری جلسه ای با نمایندگان باشگاه های لیگ برتر خواهیم داشت تا در مورد برگزاری مطلوب این رقابت ها به تبادل نظر بپردازیم.

مسئول سازمان لیگ بدمینتون همچنین افزود : با هیات های بدمینتون که تیم های باشگاهی آن استان در این رقابت ها حضور دارند نیز به گفت و گو خواهیم پرداخت تا شرایط مناسب تری برای هر چه بهتر برگزار کردن این مسابقات را فراهم آورند.

آقای عرب در ادامه خاطرنشان ساخت: سازمان لیگ تلاش دارد که رقابت های لیگ بدمینتون کشور با برنامه ریزی های مناسب شرایط برگزاری این رقابت ها را با جذابیت بیشتر فراهم نماید.

مسئول سازمان لیگ در مورد نقش فدراسیون در برگزاری رقابت های لیگ اظهار داشت : فدراسیون در رابطه با این رقابت ها نقش هماهنگ کننده در شیوه برگزاری مسابقات را دارد.

وی یکی دیگر از اهداف سازمان لیگ بدمینتون را برنامه ریزی برای ناظران این رقابت ها برشمرد و افزود: تلاش خواهیم کرد که نمایندگان سازمان لیگ که به عنوان ناظر در این رقابت ها حضور دارند حداقل فاکتورهای لازم را در زمان برگزاری رقابت ها رعایت نمایند.

مسئول سازمان لیگ در پایان اظهار امیدواری کرد که بتوانند با ایجاد شرایط مناسب سطح این مسابقات به صورت مطلوب تری فراهم شود.

نظر شما