کلاس آموزشی آسیایی بدمینتون برگزار می شود

۱۳۹۳/۰۲/۱۵ - ۱۶:۱۶:۲۳
کد خبر: ۱۸۵۳۲۸
نایب رئیس و مسئول کمیته آموزشی و پژوهشی فدراسیون بدمینتون گفت: از سوی مرکز آموزشی کنفدراسیون بدمینتون آسیا یکدوره کلاس آموزشی در تهران برگزار می شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مرتضی مداحی روز اظهار داشت: در این کلاس آسیایی یک مدرس از سوی کمیته آموزشی کنفدراسیون آسیا به تهران خواهد آمد.

مسئول کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون بدمینتون گفت : کلاس های آموزشی این فدراسیون همچون سال های گذشته به استان ها، دانشگاه ها و آموزش و پرورش اعلام می شود و با توجه به درخواست و نیاز آنان این کلاس ها دایر می شود.

آقای مداحی افزود : این کلاس ها شامل کلاس های داوری و مربیگری می باشد و با توجه به درخواست و نیاز آنان شرایط برگزاری کلاس های فوق مهیا می شود.

وی در ادامه افزود: در سال کلاس های ارتقاء سطح داوری و مربیگری برای مربیان و داوران که دارای شرایط لازم برای ارتقاء سطح داشته باشند برگزار می شود.

نایب رئیس و مسئول کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون بدمینتون خاطر نشان کرد: به منظور پشتوانه سازی برای آینده در قسمت مربیگری و داوری طبق برنامه های تدوین شده در سال نیروهای جوان آموزشی دیده می شوند و شرایط حضور آنان به صورت میدانی فراهم می شود.

وی اظهار داشت : این پشتوانه سازی از سال قبل آغاز شد و به صورت جدی و فعال پیگیری می شود.

آقای مداحی در پایان افزود : تلاش کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون ایجاد شرایط بهتر در استان ها برای فراهم نمودن ابزارهای لازم جهت بکارگیری از نیروهای آموزش دیده در قسمت مربیگری و داوری می باشد.

نظر شما