با موضوع بررسی مسائل مربوط به ورزش و جوان برگزار شد

نشست مجمع معتمدین کرج با مدیرکل ورزش و جوانان البرز

۱۳۹۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۴۷:۵۰
کد خبر: ۱۸۵۷۷۷
نشست مجمع معتمدین شهرستان کرج با حضور رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز برگزار شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، این نشست با موضوع بررسی مسائل مربوط به ورزش و جوان و در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان البرز برگزار شد.

در ابتدای این نشست که هشتاد و سومین جلسه مجمع معتمدین شهرستان کرج نیز به شمار می آمد، اعضای حاضر در جلسه به ارائه نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود در خصوص مسائل مرتبط با ورزش و جوانان پرداختند.

در ادامه رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با ارزشمند خواندن جایگاه و کارایی مجمع معتمدین شهرستان کرج اظهار کرد: این مجمع عصاره ای از فضائل و خرد جمعی افراد با تجربه کرج در زمینه های مختلف است که می بایست تاثیر گذاری خود را در تمامی عرصه های مختلف شهرستان کرج نشان دهد و جا دارد به خاطر وجود چنین جمع دلسوزی به شما، مسئولین و عموم مردم این شهرستان تبریک گفت.

او با تاکید بر لزوم تشکیل مجمع خیرین ورزشی ساز، بیان کرد: بنده معتقدم امروزه ساختن یه ورزشگاه و سوق دادن جوانان به سمت و سوی ورزش، کمتر از ساختن مسجد و یا مدرسه نیست چرا که همواره ثابت شده جوانانی که ورزش می کنند کمتر در دام بزهکاری های اجتماعی و مسائل غیر اخلاقی اسیر می شوند.

گل محمدی با اشاره به همکاری خوب شهرداری در بحث توسعه ورزش استان، خاطر نشان کرد: همواره این مسئله را گفته ام که تنها ما متولی ورزش نیستیم و دیگر ارگانها و نهادها نیز در این راستا تاثیرگذارند و می بایست برای حل مشکلات ورزش و توسعه آن تلاش کنند.

وی ادامه داد: در بحث جوانان نیز اقدامات خوبی صورت گرفته و سمن های بسیاری در این زمینه فعال هستند که یکی از نمونه های اقدامات فرهنگی این بخش طرح پاکداشت طبیعت می باشد که روز جمعه با شرکت نهادهای مردمی و بیش از 1000 نفر مسیر جاده چالوس تا تونل کندوان پاکسازی خواهد شد.

گل محمدی در پایان تصریح کرد: طبیعت میراث مشترک تمام بشریت است که انتظار داریم اعضای مجمع معتمدین نیز همپای دیگر اقشار مردمی و نهادها در این اقدام فرهنگ ساز و تاثیرگذار مشارکت کنند.

نظر شما