مسابقات قهرمانی آسیا:

آمادگی ایده آل ورزشکارن برای شروع مسابقات قهرمانی آسیا

۱۳۹۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۴۸:۴۶
کد خبر: ۱۸۸۹۴۸
مصطفی چایچی مدیر تیم های ملی از آمادگی ایده آل دوچرخه سواران حاضر در قزاقستان برای شرکت در مسابقات خبر داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، صبح امروز مصطفی چایچی مدیر تیم های ملی فدراسیون دوچرخه سواری که هفته گذشته به منظور برگزاری اردوی تمرینی قبل از مسابقات به همراه گروه اول ورزشکاران اعزامی راهی قزاقستان شده بود طی مصاحبه تلفنی از آمادگی ایده آل ورزشکاران به منظور حضور در این مسابقات خبر داد.

چایچی گفت: خوشبختانه با پیگیری های انجام شده موفق شدیم تا از روز اول ورود به آستانا در پیست محل برگزاری مسابقات برنامه تمرینی خود را به مدت روزانه 3 ساعت شروع کنیم که این امر باعث آمادگی هر چه بیشتر و عادت کردن ورزشکاران ما به شرایط جوی آستانا شد.

چایچی ادامه داد: در حال حاضر 7 ورزشکار خانم و 9 ورزشکار آقا در تمرینات حاضرند که همه از شرایط جسمی و روحی خوبی برخوردارند و با توجه به تمرینات انجام شده رکوردهای ورزشکاران به سطح ایده آل رسیده است.

وی افزود : تا کنون جدا از تیم میزبان تیم های تایوان و مالزی نیز به شهر مسابقات وارد شده اند. ما تمرینات این تیم ها را زیر نظر گرفته ایم و این نکته شایان توجه بود که کلیه تیم ها با هدف کسب افتخار آفرینی پا در عرصه این رقابتها گذاشته اند.


چایچی در ادامه اضافه کرد: با همکاری رایزنی جمهوری اسلامی ایران در قزاقستان در بخش تغذیه از بدو ورود با مشکلی مواجه نشدیم که جای دارد از همین جا از مسئولین تشکر و قدردانی کنم.


چایچی در پایان خاطر نشان کرد: اولین روز مسابقات روز بسیار پر کاری برای کاروان اعزامی ایران خواهد بود چرا که در رده های جوانان و بزرگسالان، آقایان و بانوان ورزشکاران ما پا به رکاب خواهند شد و ما امیدواریم که از همان روز اول ورزشکاران ما نتایج زحمات خود و حمایت ها ی مردم عزیزمان را با کسب افتخار در این مسابقات جبران کنند.

نظر شما