نشست مسوولان ورزش بانوان استانها با وزیر ورزش و جوانان

رحمانی: بانوان ما می توانند در اینچئون افتخار آفرین باشند

۱۳۹۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۰۰:۳۱
کد خبر: ۱۸۹۰۳۰
مدیر کل امور هماهنگی استانهای وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت هیاتهای ورزشی سراسر کشور نگاه همگانی به تمامی رشته های ورزشی را مورد توجه قرار داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، ایرج رحمانی که در نشست مسوولان ورزش بانوان استانها با وزیر ورزش و جوانان سخن می گفت، اظهار داشت: در تمامی استان های کشور باید به ورزش همگانی توجه ویژه ای شود.
 
وی در ادامه با اشاره به اهمیت نقش نواب رییس در ادارات کل ورزش و جوانان اظهار داشت: شما اهرمی قانونی در اختیار دارید که می توانید از این ظرفیت به لحاظ قانونی بهره بگیرید.

مدیر کل امور هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان با نقد نگرش نتیجه گرایی صرف به مسابقات قهرمانی با طرح این سوال که آیا در حوزه ورزش فقط باید به قهرمانان توجه ویژه داشت، گفت: باید ورزشکاران تمامی رشته ها در تمامی سطوح مورد توجه قرار بگیرند تا توسعه پایدار در حوزه ورزش محقق شود.
 
رحمانی به پتانسیل دختران ورزشکار کشورمان برای کسب افتخار در میادین بزرگ بین المللی اشاره کرد و گفت: دختران ما به مراتب از دیگر کشورهای آسیایی استعداد بیشتری دارند و من معتدم آنها شایستگی این را دارند که در رویدادهای مهمی چون اینچئون ، المپیک آسیایی بر سکوی افتخار تکیه بزنند.
 
وی تاکید کرد: من معتقدم این ظرفیت در بانوان ورزشکار کشورمان وجود دارد که دربازی های آسیایی 2018 تعداد مدالهای کسب شده از سوی آنها با مردان برابری کند.

نظر شما