مدیر کل ورزش کرمانشاه با اشاره به برگزاری مسابقات ورزش محلات:

این مسابقات فرصتی برای افزایش ورزشکاران سازمان یافته است

۱۳۹۳/۰۴/۱۵ - ۱۴:۴۱:۰۴
کد خبر: ۲۰۱۱۶۵
با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته در نهاد متولی ورزش استان در راستای افزایش تعداد ورزشکاران سازمان یافته مسابقات ورزشی محلات کرمانشاه با حضور تیم هایی از 60 محله آغاز شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ضمن تاکید بر تحقق اهداف راهبردی با لحاظ داشت لزوم ایجاد نشاط و افزایش سطح سلامت جامعه اظهار داشت: برگزاری رقابتهای ورزشی محله های کرمانشاه علاوه بر فراهم نمودن امکانات لازم توسط شهرداری به عنوان یکی از نهادهای تاثیر گذار در توسعه ورزش همگانی ، امکان بهره مندی شرکت کنندگان از خدمات درمانی و آموزشی هیأت پزشکی ورزشی را با دریافت کارت بیمه ورزشی میسر می سازد.

جوهری افزایش تعداد ورزشکاران سازمان یافته و تحقق شاخص 10 درصد جمعیت استان را تا پایان برنامه پنجم توسعه به عنوان اولویت برنامه ریزی های ورزش و جوانان یادآور شد و افزود: در این راستا با همکاری نهادها و سازمانهای تاثیر گذار در توسعه ورزش همگانی، نقشه راه مشخصی نیز برای هیأت ورزشی تعریف شده است.

این مقام مسوول برگزاری رقابتهای محله های شهرداری را همزمان با پایان امتحانات دانش آموزان و دانشجویان و آغاز برنامه های اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در توسعه ورزش موثر دانست و بیان کرد: این رقابتها در 60 محله شهر کرمانشاه و در رشته های مختلف ورزشی برگزار شود.

جوهری افزود: در حال حاضر با همکاری شهرداری و شورای شهر 60 محله در شهر کرمانشاه که امکانات برگزاری این رقابتها را دارند، به منظور برگزاری المپیاد ورزش محلات در فصل تابستان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه بیان داشت: در این طرح که برای اولین بار در استان کرمانشاه اجرا می شود سعی شده است که مسابقات با مدیریت جوانان محلات مختلف برگزار شود.

وی تاکید کرد : در این زمینه همکاری خوب و مناسبی میان این اداره کل با شهرداری و شورای شهرکرمانشاه شکل گرفته است که باعث افزایش توان و ظرفیت در زمینه توسعه ورزش همگانی و عمومی در سطح جامعه شده است .

جوهری خاطر نشان کرد:این رقابت ها در رشته های تیمی فوتسال، والیبال، طناب زنی، هفت سنگ و دژبال و در رشته های انفرادی طناب زنی،پینگ پنگ، شطرنج، فریزبی و روپایی برگزار خواهد شد.

قرار است این المپیاد در آینده ای نزدیک در سایر شهرهای استان نیز اجرایی شود.

نظر شما