رئیس انجمن سپک تاکرا:

امیدوارم در تایلند به نتایج خوبی دست پیدا کنیم

۱۳۹۳/۰۴/۲۲ - ۱۴:۳۴:۰۲
کد خبر: ۲۰۳۱۰۵
رییس انجمن سپک تاکرا امیدوار است تیم های ملی آقایان و بانوان اعزامی به مسابقات جهانی تایلند که در مرداد ماه برگزار خواهد شد بتوانند موفق عمل کنند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سهراب آزاد که این روزها سخت در پی تلاش برای حضور موفق تیم های بانوان و آقایان در رقابت های جهانی تایلند است می گوید: سال گذشته مسابقات بسیاری خوبی تحت نام رقابت های لیگ کشوری برگزار کردیم که چکیده این رقابت ها نفراتی بودند که به اردو تیم های ملی بانوان و اقایان دعوت شدند.این در حالی است که در سال گذشته با حضور در رقابت های لیگ جهانی آنهم در هر 4 دور این مسابقات تجارب ارزنده ای کسب کردیم که باعث شد تا ملی پوشان طعم بازی با تیم های مطرحی چون تایلند و مالزی را بارها بچشند و از نظر روحی و روانی به شرایط ایده آل برسند.

نایب رییس فدراسیون جهانی سپک تاکرا در ادامه افزود:با بررسی هایی که داشتیم در نهایت برای تقویت تیم های ملی سپک تاکرا آقایان و پس از مشورت با ریاست فدراسیون انجمن های ورزشی و رایزنی با وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک با آقای سومکیت مربی نامدار کشور تایلند به توافق رسیدیم. وی از روز 16 خرداد وارد تهران شد و به فاصله دو روز بعد کار خود را به عنوان سرمربی با تیم ملی آغاز کرد و تا به امروز هم کارش را با جدیت ادامه می دهد.البته در کنار ایشان یکی از مربیان جوان و موفق سپک تاکرا ایران با نام محمد مرادی از استان مرکزی حضور دارد که به عنوان دستیار مربی تایلندی را همراهی می کند.

آزاد افزود:حضور مربی خارجی در راس تیم ملی این فرصت را برای مربیان جوان استان ها بوجود آورده که با حضور در کنار ایشان بر تجریبات خود بیافزایند.در مرحله اول مجتبی کیخا و مهدی صحبتی به اردو فراخوانده شدند و قرار است در مرحله دوم اردو هم یکی دیگر از مربیان جوان در کنار کادر فنی تیم ملی حضور داشته باشد.البته در مرحله اول از مربیان دیگری هم دعوت کردیم که بنا به دلایل مختلفی ار حضور در اردوی تیم ملی انصراف دادند.

نایب رییس فدراسیون آسیایی سپک تاکرا ادامه داد:البته حضور مربی تایلندی در راس هدایت تیم ملی سپک تاکرا نفی عملکرد مربیان جوان ایرانی چون مهدی رضایی، پیام شیرعلی،مهدی رستمی،حدادی،امیری و .... نیست و من از تمامی این عزیزان تشکر می کنم که با آماده کردن بازیکنان در استان ها کمک شایانی به آمادگی تیم ملی می کنند.
 
آزاد افزود:تمرینات تیم ملی آقایان از روز 30 خرداد در مجموعه ورزشی یاس تهران آغاز شد و ملی پوشان در دو نوبت صبح و عصر تمرینات خوب و پرفشاری را زیر نظر کادر فنی و سرپرستی دنبال می کنند. پس از آن ملی پوشان برای یک هفته به مرخصی خواهند رفت و در بازگشت به تهران تمرینات خود را تا زمان اعزام به تایلند- 8 مرداد- ادامه خواهند داد تا با تمام توان و نیرو در رقابت های جهانی که بدون تردید آوردگاه مهمی برای ما خواهد بود شرکت کنند.بدین جهت می گویم آوردگاه مهمی چون موفقیت در رقابت های تایلند می تواند حضور تیم سپک تاکرا ایران در بازی های آسیایی 2014 اینچئون را تقویت کند.

رییس انجمن سپک تاکرا در پایان گفت:برای اعزام تیم ملی سپک تاکرا بانوان به رقابت های جهانی نیز برنامه ریزی خاصی داریم. اردوی بانوان ملی پوش را زیر نظر سارا شاهسواری سرمربی تیم ملی برگزار کرده ایم تا با آمادگی کامل در مسابقت جهانی شرکت کنند.جا دارد از آقایان مهندس نثاری شهردار منطقه 19 و خسروی معاونت اجتماعی منطقه 5 شهرداری استان تهران کمال تشکر را داشته باشم که با فراهم کردن امکانات مناسب کمک حال انجمن در راه برگزاری اردوهای تیم ملی بودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز