حضور نایب رییس بانوان در تمرینات تیم ملی هندبال

۱۳۹۳/۰۴/۲۲ - ۱۴:۴۶:۲۴
کد خبر: ۲۰۳۱۱۰
تیم ملی بانوان کشورمان این روزها درششمین اردوی تمرینی خود جهت حضور در رقابهای قهرمانی آسیا به سر می برد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در این اردو که به میزبانی استان کردستان و شهر تاریخی سنندج برگزار شده، نفرات دعوت شده به اردو زیر نظر کادرفنی به مرور آخرین تمرینات می پردازند تا اهداف بلند خود را برای میدان قهرمانی آسیای اندونزی جستجو نمایند.

در این دور از تمرینات میترا نوری نایب رئیس فدراسیون هم حضور داشت و از نزدیک شاهد کار مداوم مربیان با دختران هندبالیست بود.

شایان ذکر است شهردار سنندج کامیاب شادمان که در عین حال مدیر عامل باشگاه شهرداری سنندج هم می باشد نقش عمده ای در این میزبانی ایفا نموده و به واقع باید گفت ثمره حضور موفق تیم لیگ برتری بانوان شهرداری سنندج که به عنوان با ارزش نایب قهرمانی سال گذشته هم رسید مرهون زحمات اینشان است.

هندبال بانوان در این شهررشد به سزایی را در سایه مدیریت این عزیزان داشته که فدراسیون هم در قالب تقدیر از آنان الواح تقدیری را به آنان اهدا نمود تا تمرینات این دوره جلوه خاصی داشته باشد.

کامیاب شادمان شهردار سنندج و مدیر عامل باشگاه شهرداری سنندج در ارتباط با این اردو و همچنین فلسفه وجودی هندبال زنان درسنندج گفت: با توجه به میزان علاقه مندی دختران به هندبال در این استان و به ویژه سنندج بنده بسیار راغب هستم تا این حمایت را به طور کامل ادامه داده و مطمئنا فدراسیون هم می تواند چراغی راه گشا در این مسیر باشد.

وی ادامه داد: امیدوارم تا آغاز دور نهایی رقابتهای قهرمانی بانوان آسیا در اسفند ماه باردیگر بتوانیم میزبانی تمرینات این عزیزان را برعهده داشته باشیم.

میترا نوری نایب رئیس بانوان هم ضمن تشکر از فعالیتهای شهرداری این شهر و شخص آقایان شادمان و کیوان تیشه گران گفت : وقتی در یک شهر نظیر سنندج به این میزان علاقه مندی و حمایت از هندبال بانوان وجود دارد. فدراسیون هم در انجام حرفه ای و پی پیگری مرتب برنامه های بانوان انگیزه ای دو چندان پیدا نموده و برخود در این راستا می بالد.

نظر شما