سرمربی تیم هندبال اسلوونی:

توانمندی جوانان ایرانی بالاست

۱۳۹۳/۰۴/۲۲ - ۱۴:۵۰:۳۹
کد خبر: ۲۰۳۱۱۴
سرمربی تیم میل هندبال جوانان اسلوونی گفت:تیم های هندبال ایران باید با شرکت در مسابقات مختلف تجربه خود را افزایش دهند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، اسلاوکو ایوزیچ در حاشیه تورنمنت چهارجانبه هندبال تهران درباره وضعیت تیمش و همچنین حضور جوانان اسلوونی و ایران در این رقابتها گفت: در بازیهایی که مقابل تیم های رده های سنی مختلف ایران داشتیم، بازیکنان ایرانی نشان دادند از توانمندی مطلوبی برخوردار هستند و می توانند در صورت توجه بیشتر در آینده به موفقیت بیشتری دست یابند.

وی ادامه داد: سالن برگزاری رقابتهای تهران مکان بسیار خوبی برای تمرین تیم های ملی ایران در راه آماده سازی آنها برای حضور در رقابت های مختلف است و بر این اساس میتوان آینده روشنی را برای هندبال ایران ترسیم نمود.

سرمربی تیم ملی هندبال جوانان اسلوونی اضافه کرد: تیم های هندبال ایران باید با شرکت در مسابقات مختلف تجربه خود را افزایش دهند و در این صورت موفقیت های هندبال ایران تداوم خواهد یافت.

ایوزیچ در خصوص تیم هندبال اسلوونی نیز گفت: اگر بتوانیم در مسابقات قهرمانی اروپا از دور مقدماتی صعود کنیم و جزء 5 تیم برتر این رقابت ها باشیم، نتیجه مطلوبی برای ما خواهد بود.

در مسابقات چهارجانبه هندبال تهران تیم های ملی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان ایران به همراه تیم جوانان هندبال اسلوونی به مدت چهار روز با یکدیگر رقابت کردند و در تقابل دوباره تیمهای ملی جوانان ایران و جوانان اسلوونی هردوبار مهمان به پیروزی رسید.

نظر شما