بهتاج: نارسایی ورزشگاه تختی را پیش از آغازلیگ برطرف می کنیم

۱۳۹۳/۰۴/۲۲ - ۲۰:۰۲:۵۸
کد خبر: ۲۰۳۳۳۶
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت:‌ ایرادات و نارسایی ورزشگاه تختی راپیش از شروع مسابقات لیگ دسته یک برطرف می‌کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، ایوب بهتاج افزود: ما خودمان از مسئولان فدراسیون فوتبال خواستیم تا قبل از آغاز مسابقات لیگ ورزشگاه تختی وعلی دایی را مورد بازدید قرار دهند تا در فرصت باقی‌مانده نواقص برطرف شود.

وی گفت: بیش از هفت مورد ایرادی که فدراسیون گرفته، پذیرفته‌ایم و در صدد رفع آن ها هستیم و پیش‌بینی می‌کنیم تا آغاز مسابقات لیگ یک کشور بتوانیم نارسایی‌ها و موانع را برطرف کنیم.

بهتاج اضافه کرد: با توجه به اینکه ورزشگاه در اختیار تیم شهرداری است ما با همکاری مسوولان سازمان فرهنگی،‌ ورزشی شهرداری تلاشمان بر این است تا این موانع و ایرادات وارد شده برطرف و تختی برای انجام مسابقات لیگ یک شهرداری اردبیل آماده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: هیات فوتبال استان اردبیل از بابت واگذاری زمین و استادیوم ورزشی با مشکل و مانعی روبه‌رو نیست و آمادگی داریم این کار را به مانند سایر هیات‌ها انجام دهیم.

وی اظهار کرد: ما تاکنون نیز در واگذاری زمین برای انجام مسابقه و محل مورد نظر مشکلی نداشتیم و از این به بعد نیز با تنگنایی روبه‌رو نیستیم.

بهتاج تصریح کرد: ‌البته ورزشگاه تختی به تیم شهرداری اردبیل واگذار شده تا بازی‌های لیگ یک خود را در آن جا برگزار کند اما در واگذاری ورزشگاه علی دایی هیچ محدودیتی وجود ندارد و خود ما از این امر استقبال می‌کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بیان کرد: ‌تاکنون موردی گزارش نشده که به خاطر واگذار نشدن زمین مسابقه‌ای برگزار نشود بلکه همه هماهنگی‌ها در این زمینه انجام شده به طوری که تأمین نیروی انتظامی و اورژانس بر عهده تیم میزبان بوده و ما هیچ دخالتی در این زمینه نداریم.

بهتاج در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: رئیس هیات فوتبال استان اردبیل بدون اطلاع ما درخواست خود را برای برگزاری مسابقات زیر نور به فدراسیون اعلام کرده که در حال حاضر در برگزاری آن با مشکلات و محدودیت‌هایی روبه‌رو شدیم چرا که نورافکن‌های ورزشگاه‌های ما سال‌هاست که کلید نخورده و کار نمی‌کنند.

وی گفت:‌ 70 درصد نورافکن‌ها غیر فعال بوده و با این اوضاع و شرایط چگونه این هیات می‌خواهد بازی‌های خود را برگزار کند در حالی که اگر به ما اطلاع داده می‌شد و ما در جریان امر بودیم قطعاً در این زمینه دخالت کرده و برنامه‌ریزی لازم را انجام می‌دادیم.
 
بهتاج افزود: این نامه‌نگاری که بدون هماهنگی ورزش و جوانان انجام شده مشکلاتی را به وجود آورده و ما خواستار اصلاح و تعمیر نورافکن‌ها شدیم تا در انجام مسابقات مشکلی به وجود نیاید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز