در پایان دومین روز از مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان جهان؛

قایقرانان کشورمان به مرحله نیمه نهایی مسافت ۲۰۰ متر صعود کردند

۱۳۹۳/۰۴/۲۸ - ۱۵:۴۱:۳۶
کد خبر: ۲۰۴۸۴۱
قایقرانان کشورمان به مرحله نیمه نهایی مسافت ۲۰۰ متر صعود کردند
قایقرانان آبهای آرام کشورمان در مسابقات مرحله مقدماتی مسافت 200 متر رقابتهای قهرمانی زیر 23 سال و جوانان جهان به مصاف حریفان خود رفته و راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در آغاز مسابقات مسافت 200 متر این رقابتها آرزو حکیمی در مرحله مقدماتی کایاک یکنفره در مصاف با حریفانی از سنگال، تایلند، اسلونی، سوئد، چک و یونان موفق شد با زمان 41.472 ثانیه در رده دوم قرار گرفته و به مرحله نیمه نهایی صعود کند. در این مسابقه قایقران سوئد با زمان 40.952 ثانیه اول و اسلوانی با زمان 41.652 ثانیه سوم شدند.

حکیمی در نیمه نهایی با اتریش، انگلستان، لیتوانی، لهستان، نروژ، استرالیا و تونس مسابقه خواهد داد.

در مرحله مقدماتی کانوی یکنفره مسافت 200 متر و در گروه 4 عادل مجللی به مصاف قایقران کشورهای آذریایجان، قزاقستان، پرتغال، بلاروس، لهستان، اوکراین، ازبکستان و فیلیپین رفت و در نهایت با زمان 39.725 ثانیه اول شد و به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرد. در این مسابقه قایقران کشورهای پرتغال با زمان 40.109 ثانیه دوم و لهستان با زمان 40.257 ثانیه سوم شدند.

در مرحله نیمه نهایی عادل مجللی با پاروزنان کشورهای ژاپن، اوکراین، مجارستان، چک، روسیه، انگلستان، رومانی و ازبکستان مسابقه خواهد داد.

در گروه 1 مرحله مقدماتی کانوی یکنفره بانوان مسافت 200 متر فاطمه کرمجانی از کشورمان و قایقرانان برزیل، لهستان، چک، بلاروس، کانادا، ازبکستان، آرژانتین و اسپانیا حضور داشتند که در پایان قایقران کشور چک با زمان 48.574 ثانیه، قایقران کانادا با زمان 49.358 ثانیه و قایقران برزیل با زمان 49.574 ثانیه سوم شدند. کرمجانی نیز در این مسابقه با زمان 51.718 ثانیه در رده هفتم ایستاد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

در مرحله نیمه نهایی کرمجانی با نمایندگان کشورهای هند، لهستان، رومانی، فرانسه، بلاروس، ازبکستان، لیتوانی و اسپانیا مسابقه خواهد داد.

در گروه 2 مرحله مقدماتی کایاک دونفره آقایان علی آقامیرزایی و سعید فضل اولی از ایران به مصاف قایقرانان کشورهای لیتوانی، چین تایپه، انگلستان، صربستان، آفریقای جنوبی، هنگ کنگ و اسلواکی رفتند که در پایان با زمان 33.815 ثانیه چهارم شدند و به مرحله نیمه نهایی صعود کردند. در این مسابقه قایق صربستان با زمان 32.603 ثانیه، انگلستان با زمان 32.863 ثانیه و لیتوانی با زمان 32.887 ثانیه اول تا سوم شدند.

در مرحله نیمه نهایی نیز ملی پوشان کشورمان با قایقرانان مولداوی، اسلواکی، بلژیک، سوئد، لهستان، آرژانتین، نیوزلند و اکوادور مسابقه خواهند داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز