/پانزدهمین دوره جام ملت های آسیا/

اوسیک: تنوع تیم ها مسابقات را جذاب می کند

۱۳۸۹/۱۰/۱۵ - ۱۶:۲۹:۰۰
کد خبر: ۴۰۹۰
اوسیک: تنوع تیم ها مسابقات را جذاب می کند
هولگر اوسیک سرمربی تیم ملی استرالیا در آستانه رقابت های جام ملت های آسیا، پیشرفت فوتبال در قاره آسیا را قابل قبول عنوان کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، این مربی آلمانی که پیش تر به همراه تیم "اوراوا ردز" ژاپن به قهرمانی جام باشگاه های آسیا سال 2007 دست پیدا کرده است، در مصاحبه با سایت فیفا در مورد بازی‌های پیش رو در قطر گفت: هیچ گاه در زندگی به کاری که در گذشته انجام داده ام، نگاه نکردم. اکنون ما تیمی خوبی داریم، اما باید دید که بازیکنان با چه سرعتی می توانند خود را با شرایط وفق دهند. برخی از بازیکنان‌مان تازه وارد هستند و هماهنگی آنها با تیم زمان می برد. با این حال فکر می کنم اگر بتوانیم این کار را با سرعت انجام دهیم، تورنمنت خوبی در پیش خواهیم داشت.

اوسیک در ادامه افزود: در گروهی که قرار داریم همه در مورد قدرت کره جنوبی و برنامه‌هایی که این تیم در سال های اخیر به انجام رسانده است، صحبت می کنند، اما بحرین تیمی است که در خلیج فارس از قدرت ها محسوب می شود و هند از رقابت هایی که بسیار دشوار بوده جواز صعود را دریافت کرده است. از این تیم چیز زیادی نمی‌دانم و به خوبی شناخته نشده اند. به نظر می رسد آنها تیم بی سر و صدا و کم حاشیه ای باشند.

وی در ادامه در مورد پیشرفت در فوتبال آسیا عنوان کرد: نمی توان بطور کلی در مورد پیشرفت فوتبال در قاره آسیا صحبت کرد. عوامل مختلفی در فوتبال شرق آسیا و کشورهایی چون ژاپن، کره جنوبی و پین دخالت دارند و آنها سبک بازی متفاوت تری را نسب به تیم های شرق آسیا مانند عربستان ارائه می دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز