اختصاصی

آخرین وضعیت نقل و انتقالات استقلال از زبان فتح‌الله‌زاده/ از خرید جاسم کرار تا آندو تیموریان

۱۳۹۰/۰۳/۱۸ - ۱۵:۰۸:۰۰
کد خبر: ۵۵۲۰۲
آخرین وضعیت نقل و انتقالات استقلال از زبان فتح‌الله‌زاده/ از خرید جاسم کرار تا آندو تیموریان
سرپرست باشگاه استقلال گفت: اگر قرار بود به جاسم کرار 800 میلیون تومان بدهم می رفتم و جای او دو بازیکن می خریدم.

علی فتح‌الله‌زاده، سرپرست باشگاه استقلال که این روزها درگیر مذاکره با گزینه های مورد نظر پرویز مظلومی برای لیگ یازدهم است، در گفت‌وگویی با خبرنگار ورزشی برنا شرکت کرد که متن آن را در زیر می خوانید:

*خرید جاسم کرار از سوی باشگاه استقلال شایعاتی را به همراه داشته؛ مثلا اینکه شما 800 میلیون تومان بابت جذب این بازیکن هزینه کرده اید.
- خیر، این شایعات از ریشه بی اساس است. ما با یک قیمت متعادل جاسم کرار را جذب کردیم؛ و اگر قرار بود 800 میلیون تومان بابت یک بازیکن بپردازیم با این پول دو بازیکن 400 میلیون تومانی می خریدیم.

*قطعا شما نیز شنیده اید که باشگاه های صنعتی ملزم به رعایت سقف قرارداد شده اند؛ آیا شما نیز تصمیم دارید سقف قراردادها را رعایت کنید؟
- شرایط ما از تیم هایی مثل سپاهان و ذوب آهن حساس تر است، زیرا باشگاه استقلال و باشگاه پرسپولیس تحت نظر مستقیم سازمان تربیت بدنی فعالیت می کنند و بودجه ما نیز از این طریق فراهم می شود، لذا اگر خودمان هم بخواهیم نمی توانیم سقف قراردادها را رعایت نکنیم.

* مذاکره با سیدمهدی رحمتی دروازه بان سپاهان اصفهان در چه مرحله ای است؟
- ما در وهله اول باید صحبت های دو دروازه بان فعلی مان را بشنویم و بعد تصمیم گیری کنیم؛ قرار است فردا(پنجشنبه) با آقایان طالب لو و محمدی صحبت کنم و سپس درباره این قضیه تصمیم بگیریم.

* آندرانیک تیموریان چطور؟
- این بازیکن مورد نظر ما است و مذاکراتی را نیز داشته ایم اما هنوز هیچ چیز قطعی نشده است.

*شنیده ایم که فرزاد آشوبی با باشگاه داماش گیلان قرارداد داخلی بسته است؛ آیا شما از این قضیه اطلاعی دارید؟
- خیر، البته آقای آشوبی با باشگاه قرارداد دارند و اگر قصد دارد جدا شود باید با ما مذاکره کند.

*بسیاری از کارشناسان معتقدند استقلال در کناره های زمین مشکل دارد و می بایست اولویت این باشگاه در فصل نقل و انتقالات جذب دو بازیکن برای این پست ها باشد، نظر شما دراین باره چیست؟
- اتفاقا ما هم به دنبال این بحث هستیم و شما مطمئن باشید دو بازیکن عالی برای این پست ها جذب خواهیم کرد.

*آیا برای پست ریاست کمیته فنی باشگاه که به مرحوم ناصر حجازی تعلق داشت، برنامه ای دارید؟
- بله، قرار است اوایل هفته آینده با چند پیشکسوت باشگاه در این باره مشورتی داشته باشیم و سپس این مسوولیت را به یک نفر بسپاریم.

*آیا حسن روشن در زمره این نفرات به حساب می آید؟
- بله، ایشان هم از پیشکسوتان باارزش این باشگاه هستند که باید با هم گفت‌وگو کنیم.

*آیا قصد دارید از خارج از کشور هم بازیکنی جذب کنید؟
- هنوز بحثی در این باره نشده است اما بنده به سازمان لیگ یک پیشنهاد داشتم و آن هم اینکه برای جلوگیری از افزایش کاذب قیمت ها در داخل، آقایان اجازه دهند هر تیم بتواند 5 بازیکن خارجی را جذب کند. ضمنا با توجه به قیمت های کاذب در فوتبال ما با تصویب این قانون می توانیم با بهترین قیمت ها، بهترین بازیکنان خارجی را به ایران بیاوریم.



نظر شما