پرسپولیس مدعی هر سه جام است

شکوری:مبلغ قراردادم خیلی پایین تر از سقف لیگ است

۱۳۹۰/۰۴/۰۱ - ۲۲:۰۰:۳۸
کد خبر: ۵۸۸۵۲
شکوری:مبلغ قراردادم خیلی پایین تر از سقف لیگ است
مدافع چپ تیم فوتبال پرسپولیس مدعی شد که با مبلغی کمتر از سقف تعیین شده توسط مسوولان سازمان لیگ، با سرخپوشان قرارداد بسته است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مدافع چپ تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دو سال در تیم پرسپولیس بودم و دو قهرمانی با این تیم به دست آوردیم. 

شکوری در خصوص مذاکراتش با مسوولان و سرمربی تیم پرسپولیس، افزود: از باشگاه با من تماس گرفتند و گفتند که در فهرست آقای استیلی قرار دارم؛ ضمن اینکه مدنظر دو مربی دیگر نیز بودم.

وی تصریح کرد: برای من مهمترین چیز این است که در فهرست سرمربی پرسپولیس قرار گرفته ام و همین موضوع یک نقطه مثبت در قراردادم است. خدا را شکر می کنم که به توافق رسیدیم و دو فصل دیگر در خدمت پرسپولیس خواهم بود.

شکوری در مورد مبلغ قرارداد خود، گفت: مبلغ قراردادم خیلی پایین تر از سقف رعایت شده است؛ اما راضی ام.

مدافع پرسپولیس درباره کادر فنی جدید این تیم، افزود: کادر فنی از سوی باشگاه انتخاب شده و من بازیکن این تیم هستم و وظیفه دارم زیر نظر مربیان تیم کار کنم و بتوانم بهترین شرایط را داشته باشم و قطعا در فصل آینده مدعی سه جام هستیم.

مدافع پرسپولیس درباره حضور دو فصل گذشته اش در پرسپولیس، گفت: من دو سال در پرسپولیس بودم و با این تیم دو عنوان قهرمانی را کسب کردیم. مطمئن باشید به عشق هواداران و به خاطر اینکه پرسپولیس تیم بزرگی است، در این تیم ماندم. باشگاه های دیگر حتی دو برابر مبلغ این قرارداد را به من می دادند؛ اما پرسپولیس جایگاه دیگری دارد و خدا را شاکرم که با آقای کاشانی به توافق رسیدم و توانستم در خدمت این تیم باشم.

نظر شما