تیم ملی به هدف خود رسید

شرفی: شکست دادن عراق و کره شمالی آسان نبود

۱۳۸۹/۱۰/۲۶ - ۱۱:۵۰:۰۰
کد خبر: ۷۹۶۰
شرفی: شکست دادن عراق و کره شمالی آسان نبود
مربی اسبق تیم ملی فوتبال گفت: عملکرد تیم ایران در این دوره از جام ملت های آسیا قابل قبول بوده است.

اصغر شرفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا اظهار داشت:تیم ملی با شکست دادن تیم های عراق و کره شمالی به هدف خود در مرحله نخست رسید.
در حال حاضر مهم این است که تیم ملی سه امتیاز را از حریفان بگیرد.بازیکنان تا اینجای کار نتایج خوبی کسب کرده اند و بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشته اند.


وی افزود: روند بازی سوم تیم ملی به استراتژی کادر فنی بستگی دارد.باید دید که کادر فنی بدنبال پیروزی است یا قصد دارد در بازی سوم انرژی خود را برای حضوری مقتدر در مرحله بعدی حفظ کند.


شرفی اضافه کرد: یادمان نرود که فوتبال ایران همیشه با تیم های آن طرف آب کرکری شدیدی دارد و تیم های عربی دوست ندارند که ایران در جام ملت ها موفق شود و روند مناسبی را ادامه دهد.


وی خاطر نشان کرد: لازم است که به دور از احساس در بازی های آینده عمل کنیم و حواسمان باشد که یک اشتباه کوچک برای هر تیمی مشکل ساز می شود.به نظر من این تیم ملی هیچ نقطه ضعفی ندارد و حرکات اضافه در آن دیده نمی شود.بازیکنان کم کاری نمی کنند و مهم ترین نکته این است که آنها با کادر فنی همدل هستند و همه یک هدف مشترک را دنبال می کنند.


شرفی ضمن ارزیابی دو حریف قبلی تیم ملی در جام ملت های آسیا تاکید کرد: باید قبول کنیم که شکست دادن تیم های عراق و کره شمالی کار ساده ای نبود و نباید به آسانی از کنار این دو برد ارزشمند بگذریم.تیم عراق در بهترین شرایط خود بسر می برد و تیم کره شمالی نیز با تجربه حضور در جام جهانی برابر تیم ایران قرار گرفت.


وی در انتها گفت: پیروزی، دور از دسترس تیم ملی نیست و بازیکنان ایران تنها به کسب پیروزی فکر می کنند.ضمن آنکه نباید حریفان را دستکم بگیریم و مغرورانه در بازی های بعدی به میدان برویم.تیمی که به دنبال قهرمانی است فقط باید به برد فکر کند و تحت تاثیر نام حریفان قرار نگیرد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز