/پانزدهمین دوره جام ملت های آسیا/

توفیق‌زیچ: جام خلیج فارس، انرژی کویت را گرفت

۱۳۸۹/۱۰/۲۷ - ۱۲:۰۵:۰۰
کد خبر: ۸۳۹۶
توفیق‌زیچ: جام خلیج فارس، انرژی کویت را گرفت
سرمربی تیم ملی کویت گفت: خستگی بازیکنان عامل ناکامی ما در رقابت های جام ملت های آسیا بود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، گوران توفیق‌زیچ سرمربی کویت که تیمش با شکست مقابل قطر به کار خود در جام ملت‌های آسیا پایان داد، معتقد است خستگی عامل اصلی ناکامی شاگردانش در این جام بوده است.


کویتی ها با پشتوانه قهرمانی در مسابقات غرب آسیا به این رقابت‌ها آمدند، اما با شکست مقابل چین و ازبکستان شروعی ناامیدکننده بود و هرچند مقابل قطر اندکی شانس داشت، اما باشکست مقابل این تیم، وداعی تلخ با این جام داشتند.


توفیق‌زیچ در این مورد گفت: بعد از شکست در دو دیدار اول کار برای بازیکنانم بسیار مشکل شد. تمرکز نداشتیم و نتیجه آن همین اتفاقی بود که در این بازی افتاد. شاید تیم ما انرژی و قدرت کافی برای رقابت نداشت، بنابراین قطر شایسته پیروزی بود. در مجموع شما دیدید تیم‌هایی که در جام خلیج فارس به میدان رفته بودند، در این تورنمنت نمایش خوبی نداشتند؛ به ویژه تیم من. خیلی سخت است که شما بتوانید فرم ایده آل خود را حفظ کنید. بازیکنان انگیزه کسب سه امتیاز را داشتند و تلاش خود را هم کردند. مطمئنم که نکات منفی هم در کار ما وجود دارد، اما با اطمینان می گویم این تیم با تیمی که قهرمان جام خلیج فارس شد، خیلی فرق داشت.


توفیق‌زیچ ادامه داد که تیمش بعد از دریافت گل‌های زودهنگام با دردسر زیادی مواجه شد: روحیه تیم ما بعد از دریافت دو گل پایین آمد. بازیکنانم انرژی خود را از دست دادند و مشخص بود که بعد از دریافت گل روحیه خود را هم باختند. باید بررسی کنیم و ببینیم چه اتفاقی افتاده و همچنین برای آینده برنامه‌ریزی کنیم. حالا ما خودمان را برای بازی‌های دوستانه و مسابقات مقدماتی جام جهانی آماده می کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز