بر اساس آراء اعضاء مجمع؛

رئیس هیات کاراته استان برای چهار سال آینده انتخاب شد

۱۳۹۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۰۴:۰۲
کد خبر: ۱۸۵۷۲۴
رئیس هیات کاراته استان برای چهار سال آینده انتخاب شد
پس از رأی گیری حجت شاکیان با کسب اکثریت أراء برای چهار سال آینده به عنوان رئیس کاراته استان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار برنا در ایلام، مجمع عمومی انتخاب رئیس هیئت کاراته استان با حضورفتاحی مدیر کل ورزش وجوانان به عنوان رئیس مجمع، حیدرزاده معاون امور ورزش ونائب رئیس مجمع، نمایندگان آموزش وپرورش، باشگاه ها، مربیان، داوران، ورزشکاران و روسای هیئت های شهرستان‌ها در محل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.
 
فتاحی گفت: ماه مبارک رجب امسال بیشتر از سالهای قبل مایه خیر وبرکت برای استان شده وامروزشاهد حضور رئیس جمهور محبوب ومردمی هستیم که قطعا قدوم مبارک دکتر روحانی دستاوردهای خوبی را به توسعه و آبادانی هرچه بیشتر ایلام عزیز خواهد داشت.

مدیر کل ورزش وجوانان ضمن تقدیر وتشکر از مربیان وپیشکسوتان این رشته اظهار کرد: به یقین کسب مدال‌های پر افتخار جهانی و آسیایی در رشته پرطرفدار کاراته مدیون زحمات و تدابیر این عزیزیان است.
 
وی همچنین ادامه داد ورزش کاراته پر افتخارترین رشته ورزشی استان وهمچنین دارایی بیشترین تعداد مدال در بین هیات‌های استان است.
 
فتاحی گفت: باتوجه به اینکه خوشبختانه این رشته در تمام شهرستان‌ها فعال است و اکثر شهرستان ها دارای امکانات لازم برای شروع و پیشرفت رشته کاراته هستند، اما شاید این امکانات در حد بالایی نباشد که با تلاش همکاران و رئیس هیات تلاش می‌شود مشلات در سال جدید حل شود.

فتاحی در پایان از رئیس هیات جدید درخواست کرد تا ضمن شفاف سازی شهریه های دریافتی این رشته در امکان دولتی وخصوصی برای ارتقاء سطح مربیان نیز برنامه ریزی مناسب صورت گیرد. پس از رأی گیری، حجت شاکیان با کسب اکثریت أراء برای چهار سال آینده به عنوان رئیس کاراته استان انتخاب شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز