استاندار ایلام در آستانه ورود رئیس جمهور:

خواسته مردم استان از رئیس جمهور، رفع بیکاری است

۱۳۹۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۳۴:۵۲
کد خبر: ۱۸۵۷۴۲
خواسته مردم استان از رئیس جمهور، رفع بیکاری است
مروارید گفت: در سفر رئیس جمهور به ایلام، امیدواریم با تخصیص اعتبارات و ایجاد جذابیت‌های مناسب برای ورود سرمایه گذاران بتوانیم مشکلات ایلام را برطرف کرد.

استاندار ایلام گفت: بی شک در راستای رفع مشکلات بیکاری که گریبان گیر بسیاری از جوانان تحصیل کرده این استان است، فعال شدن مرز مهران و استفاده از تمامی ظرفیت این مرز بین المللی می تواند نقش بسیار مهم و اساسی را ایفا کند و در پی آن اشتغال پایدار و رونق اقتصادی در سایه اقتصا مقاومتی و توجه به تولیدات داخلی برای صادرات به وجود می آید.
 
به گزارش خبرنگار برنا در ایلام، محمدرضا مروارید، در آستانه ورود رئیس جمهور گفت: ایلام از نظر داشتن ظرفیت ها و استعدادهای ویژه در زمینه های صنعت، آب و خاک وضعیت بسیار خوبی دارد و تنها نیازمند توجه است که دکتر روحانی توجه ویژه ای نسبت به استان ایلام دارند.
 
استاندار ایلام تصریح کرد: بی شک در راستای رفع مشکلات بیکاری که گریبان گیر بسیاری از جوانان تحصیل کرده این استان است، فعال شدن مرز مهران و استفاده از تمامی ظرفیت این مرز بین المللی می تواند نقش بسیار مهم و اساسی را ایفا کند و در پی آن اشتغال پایدار و رونق اقتصادی در سایه اقتصا مقاومتی و توجه به تولیدات داخلی برای صادرات به وجود می آید.
 
وی گفت: مشکلات ایلام، را بارها و بارها از طریق رسانه ها، اعلام شده و راه حل رفع آن نیز تخصیص اعتبارات و جذب سرمایه گذاران است که انشاء الله با توجه ویژه ی رئیس جمهور محترم به سمت رفع این محرومیت ها حرکت خواهیم کرد.

مروارید عنوان کرد: در سفر رئیس جمهور به ایلام، امیدواریم با تخصیص اعتبارات و ایجاد جذابیت های مناسب برای ورود سرمایه گذاران بتوانیم مشکلات ایلام را برطرف کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز