استاندار ایلام در جشنواره ملی خیرین مدرسه ساز:

خیرین مدرسه ساز اهالی ایثار و انفاق هستند

۱۳۹۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۴۴:۱۲
کد خبر: ۱۸۸۹۸۰
خیرین مدرسه ساز اهالی ایثار و انفاق هستند
محمدرضا مروارید گفت: مدرسه سازی ایجاد جایگاهی است که معلمان در آن به تعلیم و تربیت مشغلوند که بنا بر فرمایش حضرت امام خمینی(ره) شغل انبیا است.

به گزارش خبرنگار برنا در ایلام، محمدرضا مروارید در شانزدهمین جشنواره ملی خیرین مدرسه ساز کشور افزود: این افراد در مسیر و راهی مقدس قرار گرفته اند چرا که ساخت مدرسه برای تعلیم و تربیت دانش آموزان که سرمایه های آینده این مملکت هستند کاری بس مقدس است.

استاندار ایلام تصریح کرد: مدرسه سازی خیر بسیار بزرگ است و در طول زمان انسان‌های مختلفی در این مسیر قرار گرفته اند و فعالیت های بسیاری انجام داده اند.

وی گفت: مدرسه سازی ایجاد جایگاهی است که معلمان در آن به تعلیم و تربیت مشغلوند که بنا بر فرمایش حضرت امام خمینی(ره) شغل انبیا است. 

مروارید ابراز کرد: توفیق حضور در عرصه مقدس و جهادی مدرسه سازی گوارای وجودتان باد چرا كه چنین توفیقی تنها شایسته اهالی كرم و معرفت و معنویت است.

نماینده عالی دولت در استان اظهار کرد: تردیدی نیست كردار نكوی شما خیرین در توسعه امكانات آموزشی در استان بسیار موثراست و از این رو باید كوشید تا چنین آیین‌هایی همواره پر رونق و پابرجا بماند.

مروارید عنوان کرد: انقلاب ما در ابتدا یک انقلاب فرهنگی بود و پایه و اساس آن بر فرهنگ و علم استوار است و کار خیرین مدرسه ساز نیز بر پایه اهداف انقلاب اسلامی که بسیار ارزشمند و مقدس است بنا شده است.

وی افزود: گسترش فرهنگ انفاق، افزایش روحیه فداکاری و ایثار از آثار کار خیرین مدرسه ساز است که بسیار با ارزش تر از بحث کمک به دولت است.
 
استاندار ایلام تصریح کرد: علاوه بر ساخت مدارس باید توجه ویژه ای به بحث هوشمند سازی و استفاده بهتر از این فضاهای آموزشی داشت.
 
وی گفت: هوشمندسازی مدارس نیز نیاز امروز فضاهای آموزشی و زیربنای آموزش های نوین و به روز دانش آموزان است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
 
مروارید عنوان کرد: لازم است که از بنیاد برکت به دلیل ساخت 14 مدرسه را به استان ایلام اختصاص داده اند تشکر کنم.

نظر شما