معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان:

زنان ایلامی، در توسعه ورزش همگانی و قهرمانی نقش مهمی را ایفا می‌کنند

۱۳۹۳/۰۳/۲۷ - ۱۶:۲۵:۲۷
کد خبر: ۱۹۶۱۳۸
زنان ایلامی، در توسعه ورزش همگانی و قهرمانی نقش مهمی را ایفا می‌کنند
شهریان گفت: استان ایلام در 3-4 سال اخیر رشد زیادی داشته است و آنها توانسته‌اند در توسعه ورزش همگانی و قهرمانی ایفای نقش کنند.

معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: زنان ایلامی در چندین رشته ورزشی موفقیت های چشمگیری به دست آوردند که همین موضوع باعث شد خانواده ها ایلامی استقبال خوبی از ورزش بانوان کنند.

به گزارش خبرنگار برنا در ایلام، "رباب شهریان" معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: زنان ایلامی در چندین رشته ورزشی موفقیت های چشمگیری به دست آوردند که همین موضوع باعث شد خانواده ها ایلامی استقبال خوبی از ورزش بانوان کنند.
 
وی با بیان این که رشد ورزش زنان در استان ایلام همراه با رشد ورزش آقایان بوده است، افزود: استان ایلام در 3-4 سال اخیر رشد زیادی داشته است و آن ها توانسته اند در توسعه ورزش همگانی و قهرمانی ایفای نقش کنند.

معاون امور ورزش بانوان خاطرنشان کرد: حضور بانوان در رأس هیات های ورزشی استان ایلام نیز نشان دهنده استفاده از نقش مدیریتی زنان در این استان است.

شهریان یکی از راه های گسترش ورزش را رعایت ارزش های اخلاقی عنوان کرد و گفت: اگر این موارد در باشگاه ها و ورزشگاه ها و همه اماکن ورزشی عمومی و خصوصی رعایت شود خواهیم دید که خانواده ها نیز استقبال بیشتری برای حضور از خود نشان خواهند داد.

وی از ورزش به عنوان راهی برای مقابله با ناهنجاری های اجتماعی یاد و اظهار کرد: سرمایه گذاری در ورزش علاوه براینکه هزینه های درمانی را کاهش می دهد از بروز پدیده‌های ناهنجار نیز پیشگیری می کند.

شهریان در پایان آینده کشور را در گرو داشتن انسان هایی سالم دانست و گفت: باید مدیرانی پویا و کارآمد پرورش دهیم که از سلامت روحی و جسمی برخوردار باشند و بهترین راه برای رسیدن به این مهم ترویج ورزش در بین اقشار مختلف جامعه است.

نظر شما