معاون پرورشی و فرهنگی استان ایلام:

اردوهای راهیان نور زمینه را برای آشنایی دانش آموزان با آرمان‌های شهیدان مهیا می کند

۱۳۹۳/۰۷/۲۹ - ۲۱:۴۰:۵۹
کد خبر: ۲۳۰۷۵۵
اردوهای راهیان نور زمینه را برای آشنایی دانش آموزان با آرمان‌های شهیدان مهیا می کند
˝جایدری˝ گفت : اردوهای راهیان نور به مثابه پلی است که راه ارتباطی میان نسل پویای امروز را با نسل پرشور حماسه و ایثار در دوران پرافتخار دفاع مقدس فراهم می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، "یدالله جایدری" معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام در جمع دانش آموزان ایلام اعزامی به اردوی راهیان نور گفت : اردوهای راهیان نور به مثابه پلی است که راه ارتباطی میان نسل پویای امروز را با نسل پرشور حماسه و ایثار در دوران پرافتخار دفاع مقدس فراهم و زمینه را برای آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان با رشادتها ، دلاوریها و آرمانهای شهیدان مهیا می کند.

یدالله جایدری به تبیین جایگاه رفیع شهادت و ایثارگری در دین مبین اسلام پرداخته و حماسه 8 ساع مقدس را برگزفته از مکتب پرشور عاشورای حسینی(ع) برشمرد و خاطرنشان ساخت حرکت در مسیر اهل بیت علیهم السلام و رهبری بی نظیر امام امت(ره) منشاء این همه عزت و اقتداری است که نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا از آن برخوردار است.
 
جایدری با اشاره به اینکه این انقلاب، آزادی و عزت ملت ایران ودیعه گرانبهای بنیانگذار کبیر انقلاب و شهیدان گلگون کفنی است که جان در راه هدفی مقدس در طبق اخلاص نهادند و اکنون برما و همه جوانان و نوجوانان این مرز و بوم است که در پاسداری از آن از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام به ضرورت انتقال صحیح پیام بلند انقلاب و شهیدان به نسلهای پس از آن اشاره کرد و گفت: اردوهای راهیان نور فرصت بسیار مطلوبی برای انجام این مهم است و دانش آموزان باید با بهره گیری از این فضای معنوی در خودسازی در مسیر آرمان های انقلاب، امام (ره) و شهیدان از یکدیگر پیشی بگیرند.

نظر شما