شهرستان های دهلران و آبدانان میزبان استاندار ایلام و هیات همراه می شوند

۱۳۹۳/۱۱/۱۸ - ۰۲:۵۲:۰۴
کد خبر: ۲۶۰۴۰۴
کلنگ زنی دبستان روستای فرخ آباد، دهلران و شرکت در جشن ازدواج مددجویان کمیته امداد ابدانان، از مهمترین برنامه های سفر استاندار ایلام به این شهرستان ها می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، افتتاح ساختمانهای مناطق زلزله زده در روستای بیشه دراز، افتتاح 44 کیلومتر روکش آسفالت ، افتتاح فاز اول و کلنگ زنی فاز دوم شبکه آبیاری پایین دست سد میمه ، کلنگ زنی دبستان روستای فرخ آباد، کلنگ زنی پارک امید در شهر دهلران، کلنگ زنی فاز اول مجتمع توریستی آبگرم و افتتاح مرغداری 30 هزار قطعه ای در روستای جلیزی از برنامه های استاندار در سفر به شهرستان دهلران در ایام دهه فجر است


. کلنگ زنی کتابخانه عمومی و ساختمان آتش نشانی دشت عباس، کلنگ زنی گاز رسانی به 13 روستای بخش موسیان و شهر میمه و افتتاح مدرسه 6 کلاسه روستای نصر بخش موسیان را از دیگر برنامه های استاندار در سفر به شهرستان دهلران است

. در ادامه بعد از ظهر روز شنبه 18 بهمن ماه استاندار به شهرستان آبدانان سفر میکند که افتتاح ساختمانهای مناطق زلزله زده در روستای هونگه مورموری، ملاقات با خانواده شهدا در سراب باغ، افتتاح ساختمانهای مناطق زلزله زده در روستاهای چم کبود و شهرک هزارانی را در دستور کار دارد.

وی گفت: در ادامه سفر به شهرستان آبدانان جلسه ستاد بازسازی مناطق زلزله زده با حضور مهندس تابش برگزار و در پایان استاندار و هیئت همراه در جشن ازدواج مدد جویان کمیته امداد شرکت خواهند کرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز