مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام خبر داد؛

برگزاری نمایشگاه سوگواره عکس« نگاه» در ایلام

۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۱۰:۴۲
کد خبر: ۲۶۴۸۰۴
برگزاری نمایشگاه سوگواره عکس« نگاه» در ایلام
نمایشگاه سوگواره عکس «نگاه» به مناسبت ایام فاطمیه در ایلام و با نمایش آثار منتخب، ارسال به دیبرخانه جشنواره برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام ،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام،اظهار کرد: این نمایشگاه به همت سایت خبری و تحلیلی عصر ایلام و همکاری دبیرخانه کانون‌های مساجد استان و این اداره کل برگزار می‌شود.

علی محمدنیاکان، بابیان اینکه در این نمایشگاه 35 اثر برگزیده جشنواره عکس نگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت، افزود: بعد از اعلام فراخوان بیش از 1500 اثر به دبیرخانه این جشنواره با استقبال خوب هنرمندان و عکاسان و هنر دوستان استان ارسال شد.

وی، ابراز کرد: این جشنواره از تاریخ 13 تا 20 اسفند سال جاری به مدت یک هفته در محل نگارخانه مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ایلام دایر خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند جهت بازدید از این نمایشگاه مراجعه کنند.

محمدنیاکان، یادآور شد: همچنین در مراسمی که به همین مناسبت برگزار خواهد شد از 8 اثر برگزیده این جشنواره که بر اساس رأی هیئت‌داوران انتخاب‌شده‌اند با حضور مسئولان فرهنگی استان تجلیل خواهد شد.
 
وی، اظهار کرد: این جشنواره به مناسبت ایام محرم سال جاری و با موضوع عکاسی از مراسم پرشور اربعین حسینی در ایلام و مهران برگزارشده بود که هنرمندان استان آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، افزود: بهترین رسانه برای انتقال معانی و مفاهیم ارزشی در جامعه به‌ویژه در بین قشر جوان بهره‌گیری از زبان هنر بوده و عکس در این زمینه از جایگاه ممتازی برخوردار است.

وی، در پایان خاطرنشان کرد: این اداره کل در تلاش است که با همکاری مؤسسات و نهادهای خصوصی در راستای فعال کردن زمینه ها و بخش‌های مختلف هنری، آیینی و فرهنگی گام‌های مثبتی را بردارد و در طی سال آتی برنامه‌های ویژه‌ای در این خصوص در دستور کار خود قرار داده است.

نظر شما